پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1398 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 54062

امام جمعه سرفاریاب مطرح کرد:

سپاه پاسداران سپر مشکلات کشور است /شعبان ماه رازونیازاست

سیدفرج الله پژمان درخطبه های این هفته نمازجمعه سرفاریاب ضمن تبریک حلول ماه شعبان فرارسیدن اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: این اعیاد را محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و تمامی دوستداران اهل‌بیت(ع) تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم

پایگاه خبری صدای جنوب:

سیدفرج الله پژمان درخطبه های این هفته نمازجمعه سرفاریاب ضمن تبریک حلول ماه شعبان فرارسیدن اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: این اعیاد را محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و تمامی دوستداران اهل‌بیت(ع) تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.
امام جمعه سرفاریاب به ولادت باسعادت امام حسین(ع) در روز سوم شعبان و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اشاره و تصریح کرد: امام حسین(ع) اسوه جهاد فی‌سبیل‌الله و الگوی قیام و جهاد و بزرگ‌ترین پاسدار اسلام است.
خطیب جمعه سرفاریاب ادامه داد: امام حسین(ع) با جان‌نثاری، گذشت و ایثار در راه دین و ارزش‌های الهی برای تمامی مجاهدین، رزمندگان و آزادگان الگو است و بسیار مناسبت ارزشمندی است که این روز را به‌عنوان روز پاسدار نام‌گذاری کنند.
وی با بیان این‌که روز پاسدار روز جان‌نثاری و ایثار پاسداران در راه اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: روز پاسدار روز بزرگداشت انسان‌هایی است که با الگو قراردادن امام حسین(ع) در راه ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و خون شهیدان ایستادگی می‌کنند.
پژمان افزود: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون کارنامه درخشان و پرافتخاری در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی داشته و این افتخارات بر ملت ایران پوشیده نیست.
حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان با بیان این‌که سپاه پاسداران در عرصه جهاد و شهادت پیش‌تاز مقاومت و ایستادگی است، یادآور شد: سپاه در عرصه پیشرفت و آبادانی بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور را به‌نحو احسن به انجام رسانده‌ است.
وی ادامه داد:سپاه یک نیروی انقلابی با روحیه جهادی و درک مقتضیات انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها با ایثار و فداکاری به دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته‌ است.
امام جمعه سرفاریاب سپاه پاسداران را محور مقاومت اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن این را به‌خوبی می‌داند که این محور انقلاب اسلامی باایمان، ایثار و فداکاری در راه انقلاب اسلامی ایستاده‌است.
وی به مناسبت پیش‌روی دیگر و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی این حضرت ولایت‌مداری، بصیرت، شهامت و شجاعت بوده‌است .
حجت الاسلام پژمان با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان، اظهار کرد: ماه شعبان یکی از ماه‌های بزرگ خداوند است که حضرت محمد (ص) از این ماه به عنوان ماه خود یاد کرده‌اند.
وی افزود: در این ماه مومنان و مسلمانان به راز و نیاز با خداوند می‌پردازند و خود را برای ماه رمضان آماده می‌کنند.
پژمان باتقدیروتشکرویژه ازتلاش های فرماندارچرام وبخشدارسرفاریاب گفت:درپی سیل اخیرخسارات زیادی برمردم واردشداماحضورفرمانداروبخشداردربین مردم ،سرکشی ونظارت انها مشکلات را برمردم کم واین اقدام قابل تقدیراست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت