پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 فروردین 1398 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 54077

از زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی؛

۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر به ایستگاه های سلامت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد مراجعه کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری ، ۷۱ هزار و ۴۶۹ نفر به پست‌ ها و ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به ایستگاه های سلامت هلال احمر این استان مراجعه کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری ، ۷۱ هزار و ۴۶۹ نفر به پست‌ ها و ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به ایستگاه های سلامت هلال احمر این استان مراجعه کردند.

به گزارش صدای جنوب،امان الله جهانبین افزود: در همین مدت ۱۷ هزار و ۲۳۸ نفر به ایستگاه فضای دوستدار کودک در پست های نوروزی هلال احمر این استان و ۱۲ هزار و ۹۱۴ نفر نیز به خیمه نماز مراجعه کردند.
وی تصریح کرد: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی ۳۶ هزار و ۴۳۰ مورد اقلام ترویجی، ۲۷ هزار و ۸۰۷ مورد اقلام انگیزشی و ۲۶ هزار و ۳۹۳ مورد اقلام آموزشی نیز در بین مراجعه کنندگان و مسافران نوروزی توزیع شد که این کار با هدف ارائه خدمات بهینه بوده است.
جهان بین بیان کرد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان یک هزار و ۴۵۰ نفر اعضای مشارکت کننده حضور داشته و خدمات رسانی لازم را برای گروه های هدف و مراجعه کنندگان انجام دادند.
وی عنوان کرد: در این مدت ۵۹ هزار و ۴۴ نفر مسافر به پست های ثابت و ۱۲ هزار و ۴۲۵ نفر مسافر به پست های سیار هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در مجموع ۱۳ آمبولانس، پنج خودرو ست نجات در طرح امداد و نجات نوروزی امسال بکار گرفته شد.
جهانبین گفت: به منظور تسریع در روند امدادرسانی حوادث احتمالی بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر متناسب با برنامه زمانبندی شده مرکز در این استان حضور داشتند.
نوروز امسال ۱۴ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در مناطق حادثه خیز این استان استقرار یافتند تا به سرعت در صورت وقوع حادثه خدمات امداد و نجات را به هموطنان ارائه دهند.
۲ طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۸ امسال در این استان اجرا شد.
در طرح نخست از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه امسال اجرا و ۱۴ پایگاه در محورهای حادثه خیز این استان دایر شد.
در این طرح پنج پایگاه ثابت و هشت پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان در دنا مستقر بودند.
همچنین در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران از سوی این جمعیت ۱۶ پایگاه جمعیت هلال احمر در ورودی شهر راه اندازی شد.
۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر عضو کانون جوانان جمعیت هلال احمر این استان است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت