پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1398 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 54559

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد طرح خبیثانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم کرد

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای طرح خبیثانه آمریکای جنایتکار وتروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت طرح خبیثانه آمریکای جنایتکار وتروریستی خواندن سپاه پاسداران بیانیه ای صادر کرد.

دراین بیانیه امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

براستی سپاه پاسداران یکی از بارزترین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و برآمده از بطن مردم است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در برهه های حساس تاریخ چهل ساله ی انقلاب اسلامی در کنار مردم، چه در هشت سال دفاع مقدس، چه در امر سازندگی و چه در بومی سازی فناوری های دفاعی و چه در مبارزه با تروریسم بعنوان کنشگری مردمی نقش آفرینی نموده است و مصداق جمله ی معروف امام خمینی (ره) مبنی بر 《 اگر سپاه نبود، کشور هم نبود 》می باشد.
لذا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم نمودن این طرح نمایشگونه و خبیثانه آمریکای جنایتکار حمایت همه جانبه و صریح خود را از نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسداران اعلام کرده و پاسداری از خون و راه شهدا را سرلوحه کاری و وظیفه ایمانی همه تلاشگران عرصه راه و راهداری می داند.
باشد تا با وفاق و همدلی چشم دشمنان این نظام را کور و آینده ای پر از موفقیت را در افق ایران اسلامی در سایه ی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رقم زنیم.

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت