پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1398 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 56225

امام جمعه چرام:

شکست سختی در انتظار آمریکا،اسراییل و عربستان است/مردم و مسئولان فریب شعار مذاکره دشمن را نمی خورند

مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه در چرام برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه چرام در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که باحضور گسترده مردم مومن وانقلابی شهرجرام همراه بود اظهارداشت:جمهوری اسلامی  در معادلات منطقه ای دست برتر را دارد.

حجت الاسلام افشار گفت:هم اکنون منطقه غرب آسیا به محیط ناامنی برای آمریکا و متحدانش تبدیل شده است.

افشار ادامه داد:دشمن در هرسطحی برای جنگ بیاید ما نیز در همان سطح آماده ی دفاع و حمله هستیم و نیروهای نظامی و جوانان شهادت طلب ما اماده ی دفاع وحمله به مواضع دشمن متجاوزگر هستند.

خطیبب نمازجمعه چرام باهشدار به دولتمردان امریکا گفت:اگر آنها در منطقه شلوغی ایجادکنند ناو آمریکایی وضعیتی مثل پهباد انها خواهد داشت.

حجت الاسلام پژمان اظهارکرد:نیروهای نظامی آمریکایی در عراق از ترس متحدان ایران مثل حشد الشعبی در آماده باش کامل هستند و بدانند در لبنان بیش از یکصد هزار موشک آماده است تا قلب رژیم صهیونیستی را آماج حملات خویش قرار دهند.

وی خطاب به آمریکا ، اسراییل ،رژیم سعودی تاکید کرد: بدانید به خون شهدایمان قسم ما از دشمن هراسی نداریم و منتظر این اتفاقیم که با دستان جوانان عاشق شهادت جبهه مقاومت به زندگی ننگین تان خاتمه دهیم  و قدس و کعبه را از وجود کثیفتان پاک نماییم.

امام جمعه چرام افزود:ما همان ملتی هستیم که با عنایت خداوند در جنگ تحمیلی و فتح خرمشهر سیلی محکمی بر تجهیزات مادی شما زدیم و قدرت خویش را به شما نشان دادیم .

وی با اشاره به  انتشار خبر برکناری احتمالی جان بولتون مشاور ضد ایرانی وجنگ طلب ترامپ گفت:این موضوع  نشانه این است که آمریکا پرچم تسلیم را بر افراشته و می‌خواهد به اصطلاح برای صلح گفت و گو کند.

افشار تصریح کرد:مردم ،مسئولان وسیاسیون ایران اسلامی دیگر فریب شعار مذاکره دشمن را نخواهند خورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت