پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1398 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 56899

اولین مدیر امور عشایر شهرستان اولی ها منصوب شد

اولین مدیر اداره عشایر شهرستان لنده منصوب شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نخستین مدیر اداره امور عشایر شهرستان لنده منصوب شد.

به گزارش صدای جنوب،در این آیین که بصورت داخلی برگزار شد مدیرکل امورعشایر استان کهگیلویه وبویراحمد ،عشایر را پرتلاش و خستگی ناپذیرعنوان کرد که در مراحل مختلف امتحان خود را پس داده است.
مجید علی پور با اشاره به وسعت شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ گفت:مدیریت واحد در این شهرستان ها نمی تواند جوابگوی حجم نیازهای این قشر باشد.
علی پور افزود: با توجه به تاکید استاندار بر پیگیری مشکلات جامعه عشایری تصمیم بر ان شد که شهرستان دارای مدیریت مستقلی شود.
وی ادامه داد:عشایر شهرستان لنده دارای پراکندگی خاصی است و برای ساماندهی آنها نیازمند نیروی توانا و باسابقه ای بودیم که سید علی صفدر نیک آیین دارای این ویژگی هاست.
مدیرکل امورعشایراستان با بیان اینکه نیک آیین دارای ۱۸سال سابقه در اداره امور عشایراست اظهارکرد:با همدلی و تعامل باسایر دستگاه ها مشکلات شهرستان لنده برطرف و آنها به جایگاه واقعی خود می رسند.
در پایان حکم سرپرستی اداره امور عشایر لنده به سیدعلی صفدر نیک آیین اهدا شد.مدیر اداره عشایر شهرستان لنده نیز با قدرانی از حسن انتخاب مدیرکل عشایر استان بر تعامل با همه دستگاه ها در شناسایی و پیگیری مشکلات قشر عشایر تاکید کرد.
سیدعلی صفدر نیک آیین گفت:با عشایر شهرستان لنده در هر منطقه آشنایی دارم و برای ساماندهی آنها تلاش خواهم کرد.
نیک آیین ساماندهی راه ارتباطی،وضعیت آب اشامیدنی، تامین علوفه دام و افزایش سهمیه آرد عشایری را از جمله برنامه های خود عنوان کرد.
در این آیین همچنین امین کریمی نژاد بعنوان مدیرعامل شرکت عشایری ثلاث لنده معرفی و جایگزین محمدرحیم پروره شد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت