پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1398 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 57357

آقای استاندار؛ حرف های قشنگ می زنی!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد این روزها با بیان حرف های قشنگ و مردم پسند سعی در معرفی خود بعنوان مسِولی متفاوت در افکار عمومی استان دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حسین کلانتری  عصر یکشنبه نیز در نشست شورای اداری استان گفت : ارزشمندترین سرمایه که سازمان ها از آن بهره مند می شوند نیروی انسانی آموزش دیده باسواد است که این نیروها را ما باید حمایت کنیم.

کلانتری در ادامه اضافه کرد: در بحث سازمان ها ورود خواهران و برادران نسل جوان به عرصه مدیریت تقاضا داریم مدیرانی که دومعاون دارند یکی از انها خواهر باشد و به نیروهای جوان نیز در این عرصه فرصت دهید .

استاندار اضافه کرد: نیروی جوان وآینده دار را مدیر بگذارید و به نیروی جوان و خواهران فرصت دهید خواهران دقت، حساسیت، امانت داری و کار به موقع را در سرلوحه کار خود دارند .

وی در ادامه به موضوع صرفه جویی در برق اشاره کرد و افزود: مدیرعامل شرکت برق گزارش خوبی دادند ما در یک جنگ تمار عیار اقتصادی هستیم دشمنان اگر بعضی کارها را نمی کنند نمی توانند ، در همین شرایط میشود کلی صرفه جویی کرد اگه درست صرفه جویی کنیم می توانیم از محل آن اعتبار دریافت کنیم و به توسعه کمک کنیم .

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از همه مدیرانی که از قبل زحمت کشیدند تشکر می کنم و به مدیران جدید تبریک می گوییم من نقشی در انتصابات نداشته ام من مظلوم ترین ادم هستم که تیم را ارنج نکردم و باید با این تیم کارکنم در دولت ها روسای دولت تازه با مدیران جدید کار می کنند هیچ کدام نصیب ما نشد اما خوشحال هستیم که در خدمت شما مدیران هستیم شما توسط استانداران دیگر که دلسوز بودند انتخاب شدید .

دکتر کلانتری در ادامه به بحث رسانه ها اشاره کرد و گفت:در مقابل رسانه ها عمل قرانی انجام دهیم و همه را بخوانید و به بهترین عمل کنید فرصت و وقت اضافه برای حاشیه سازی نداریم خیلی ذهن خودمان را درگیر مسایل حاشیه ای کنیم .

حسین کلانتری در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی دقیق همایش ۴ روزه کوچ عشایر بیان کرد : خیلی مهم است ظرفیت کم نظیری در حوزه گردشگری داریم در معرفی استان نه تنها در ایران در دنیا تاثیر گذار است.

وی از مدیرکل گردشگری درخواست کرد که انتظارات جهت برپایی جشنواره کوچ عشای َ را از دیگر دستگاهها تعریف کنید و  بعد مکاتبه و پی گیری کنید .

وی خطاب به باقری گفت :اگر دستگاهی امکاناتی داشت و در اختیار شما قرار نداد اطلاع دهید ،دستگاهی که اسناد خزانه اش برگشت بخورد من به مقام کشوری ان دستگاه اعلام می کنم .

مقام ارشد استان ابراز کرد: با همفکری هیات دولت و معاونت ریاست جمهوری در رابطه با اصلاح برگزاری جلسات شورای اداری ، اقداماتی انجام گرفته است ما منتتظران ایین نامه هستیم که طبق ان ایین نامه پیش ببریم .

دکتر حسین کلانتری اظهار داشت:الان در مقطعی هستیم که زیر ساخت های انتخابات را درست کنیم و برای هر بندی تعریفی داشته باشیم به شکل مدون تعامل داشته باشم ستاد انتخابات پی گیری کند که در رابطه با اخرین انتخاباتی که شکل گرفته شده اسیب شناسی شود تا مشکلات را به حداقل برسانیم .

کلانتری در ادامه با تاکید براینکه در بحث انتخابات چون خیلی زمان داریم ورود نمی کنم تصریح کرد: ایمان داشته باشید میزات رای مردم است و رای ناموس است و جز سلامت و امنیت انتخابات فکری نخواهم داشت امانت داری در راستای اجرای قانون مد نظرما است .

وی با تاکید بر اینکه در مقابل یک رای ضمانت شرعی و قاتنونی دارید خاطرنشان کرد: اگر یک رای تخلف کردید خیانت به دین و مملکت کردید ، مطمئن باشید با خدمت صادقانه در انتخابات اتجام وظیفه می کنید در بعضی از جاهها ادم بی رحمی هستیم و آن خیانت به نظام و خانواده شهدا و یکی از جاهها انتخابات است برای من خیانت قابل قبول نیست .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در انتخابات از همین الان تنظیم کنند من ضمانت می دهم که انتخابات سرنوشت مردم است و نباید با سرنوشت مردم شوخی کرد .

دکتر حسین کلانتری در ادامه افزود: حتما سفرها به شهرستان ها با هماهنگی فرمانداران محترم باشد ،مورد داشتیم مقام کشوری را دعوت کرده اند اما استانداری خبر نداشته هر مقامی در سراسر کشور وارد استان شود حتما باید استانداری در جریان باشد استاندار رئیس جمهور است نماینده دولت نیست .

کلانتری خطاب به مدیران کل تاکید کرد: هیچ انتصابی در شهرسستان ها بدون هماهنگی با فرمانداران انجام نمی شود ، نیروی همراه و همسو با دولت شایسته و شاخص معرفی شوند.

استاندار در خصوص بحث تکریم ارباب رجوع در ادارت گفت:برای ارباب رجوع سازماندهی داشته باشید از امکانات استفاده کنید و خودتان را از چشم مردم پنهان نکنید حضور در بین مردم مساجد و شهرستان ها مهم است .

وی ادامه داد: عدم ارجاع مراجعین به دیگری یا دستگاه دیگر برای ما مهم است ما مسئول هستیم نباید مردم سرگردان باشند بعضی جاهها شاید اعتراض باشد اما نباید به دیگر دستگاهها بفرستید وظیفه شماست که مسیر درست را به ارباب رجوع نشان دهید .

برپایه گزارش صدای جنوب،این روزها استاندار از هر فرصتی برای بیان حرفهای قشنگ استفاده می کند و روزی نیست که سخنان وی در رسانه ها بازتاب نداشته باشد.

اما ان چیزی که کلانتری باید در کهگیلویه وبویراحمد بداند این واقعیت است که استان ما به جای حرفهای قشنگ به عمل نیاز دارد و گوش این مردم پر از حرفها و شعارهای قشنگ است.

در سخنان استاندار جدیداستان نوعی فراربه جلو دیده می شود و از انتصابی بودن مدیران کنونی در زمان استانداران سابق سخن می گوید.

در تیم مدیریتی تحمیل شده به زعم استاندار جدید استان قطغا افراد ضعیفی دیده می شوند که وی باید شجاعت تغییر آنها راداشته باشد و در اینده چنین بهانه ای غیرقابل قبول است.

انتخاباتی کردن فضای  استان در این شرایط نمره منفی برای استاندار است و از تقلب و همچنین مقابله بی رحمانه با ان سخن گفتن تنها ذهن مردم را درگیر می کند که در انتخابات گذشته چه خبر بوده است و در انتخابات آتی قراراست چه اتفاقاتی بیفتد؟

با همه این تفاسیر کلانتری باید بدون حاشیه و دوری از  تنش مصنوعی حرکت کند تا هدفش که خدمت به مردم است در مدت کوتاه مسیولیتش در این استان تحقق یابد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت