پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1398 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 57644

قلعه رئیسی،تنها شهر کهگیلویه و بویراحمد که فاقد ورزشگاه است

حسن آرمند از عدم توجه مدیران کل استان و شهرستان به مطالبات اعضای شهر که در راستای خواسته های مردم است ابراز گلایه کرد و گفت: علی رغم مشغله معاون عمرانی، وی همیشه پاسخگوی ما بوده ولی سایر مدیران کل جوابگوی ما نیستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی گفت: علی رغم اینکه سالیان متمادی از کلنگ زنی ورزشگاه این شهر می گذرد، این پروژه هنوز به اتمام نرسیده است.
به گزارش صدای جنوب،حسن آرمند در نشست شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی استان با استاندار با اشاره به تاخیر در روند اجرایی پروژه ورزشگاه شهر قلعه رئیسی، اظهار داشت: بیش از ۱۷ سال چندین استاندار و فرماندار در استان حضور یافتند و هنوز تکلیف این پروژه ورزشی در هاله ای از ابهام به سر می برد و قلعه رئیسی تنها شهر استان است که فاقد ورزشگاه است.
رئیس شورای شهر قلعه رئیسی خواستار توجه ویژه استاندار به تیم فوتبال اتحاد قلعه رئیسی شد و گفت: این تیم روزهای خوبی را سپری نمی کند و مجبور است برای حضور در بازی های جام حذفی به شهرهای دیگر سفر کند.
وی با اشاره به سیل اخیر در استان، عنوان کرد: بیش ترین بارش را با ۳۸۰ میلی متر در قلعه رئیسی داشتیم و این سیل خسارت های بسیاری را به شهر وارد کرد و هنوز اعتباری برای این موضوع تخصیص نیافته است.
آرمند از عدم توجه مدیران کل استان و شهرستان به مطالبات اعضای شهر که در راستای خواسته های مردم است ابراز گلایه کرد و گفت: علی رغم مشغله معاون عمرانی، وی همیشه پاسخگوی ما بوده ولی سایر مدیران کل جوابگوی ما نیستند.
وی با اشاره به گازرسانی به قلعه رئیسی و وضعیت نابه سامان کوچه های این شهر، اظهار داشت: امید است در تقسیم اعتبارات کمیته برنامه ریزی بودجه ویژه ای به این موضوع اختصاص یابد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت