پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مرداد 1398 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 58377

مجهزترین تصفیه خانه آب کهگیلویه وبویراحمد در سرفاریاب به بهره برداری می رسد

دکتر پاسره در بازدید از این تصفیه خانه اظهارداشت: تصفیه خانه آب شهر و روستاهای سرفاریاب مجهز به تجهیزاتی خوب و با کیفیت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

گل آلود و کدر شدن آب شهر سرفاریاب به ویژه در فصل زمستان همواره مورد انتقاد جدی مردم و مسئولان بود وجلسه ای نیز پیدا نمی شد که مطالبه مردم نباشد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آبفار، آب شرب شهر سرفاریاب پس از هر بارندگی کدورت ان بالا می رود (۷۰NTU)خوشبختانه مابقی پارامترهای کیفی ان مطابق با استانداردهای اب شرب و حتی بسیار مطلوب است . کدورت بالای آن هنگام بارندگی موجب گلایه مندی مردم و مسئولان محلی این منطقه می شد.
دکتر پاسره در بازدید خود از این تصفیه خانه، اظهار داشت: تصفیه خانه آب شهر و روستاهای سرفاریاب مجهز به تجهیزاتی خوب و با کیفیت است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در این پروژه با چینش واحدهای تصفیه متداول در نهایت مواد و ناخالصی هایی که موجب کدورت آب و تغییر کیفیت ظاهری آن میشد از آب جدا و در نهایت آب بسیار با کیفیت چه از بعد شاخص های سلامت و بهداشت و چه از بعد ظاهری به مردم عزیز این منطقه تحویل داده می شود.
پاسره ضمن عذرخواهی از تاخیر درتکمیل این پروژه گفت: حساسیت های ما برای انجام کار با کیفیت و تهیه مصالح و امکانات درجه یک در این تصفیه خانه و به واسطه نوسانات ارزی موجب تاخیر در وعده ما به مردم شد، اما اعتقاد دارم خود مردم هم راضی به کار بی کیفیت در مدت زمانی کوتاه تر نبودند.
وی بیان داشت: این پروژه با اعتباری حدود ۶۰ میلیارد ریال و با اجرای واحدها ی فرایندی و شیمیایی (پیش ته نشینی_اختلاط سریع-لخته سازی-ته نشینی نهایی-فیلتر تحت فشار-میکروفیلتر -واحد گندزدایی ) آماده بهره برداری شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری از این تصفیه خانه مجهز شهر سرفاریاب و روستاهای اطراف از آب با کیفیت برخوردار می شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت