پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1395 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 6057

مدیرکل اموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدبدون تعامل نمی تواند به اهداف خود برسد

آموزش و پرورش دارای فرآیند تعاملی، تعاونی و اجتماعی است و نتایج اقدام های ارزنده آن در عرصه فرهنگی و تعلیم و تربیت نیز در درازمدت مشخص می شود.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد فرهنگی بدون تعامل با مردم، مسئولان اجرایی و رسانه های استان از جمله ایرنا نمی تواند به اهداف سازمانی خود به ویژه در زمینه تحقق سند تحول بنیادین دست یابد. 

به گزارش صدای جنوب به نقل از ایرنا، هادی زارع پور روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آموزش و پرورش دارای فرآیند تعاملی، تعاونی و اجتماعی است و نتایج اقدام های ارزنده آن در عرصه فرهنگی و تعلیم و تربیت نیز در درازمدت مشخص می شود.
وی با اشاره به گستردگی کار و وظایف آموزش و پرورش، گفت: مدیریت در این نهاد فرهنگی به همین دلیل دشوار است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ایرنا به عنوان تنها خبرگزاری رسمی حاکمیت بیش از ۸۰ سال قدمت و سابقه فعالیت در کشور دارد.
حسینعلی راشکی اظهار داشت: ایرنا کهگیلویه و بویراحمد آماده تعامل و همکاری لازم با آموزش و پرورش استان در راستای تحقق هر چه مطلوبتر اهداف آن است.
وی افزود: اخبار، فعالیت ها، خدمات و موفقیت های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد توسط خبرگزاری ایرنا استان اطلاع رسانی شده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از نزدیک با نحوه تهیه و انتشار اخبار و رویدادهای استان توسط خبرنگاران ایرنا آشنا و پس از آن در میزگرد خبری همراه با معاونان خود شرکت کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت