علی پورک پور گفت : کارهای زیادی انجام دادیم اما تا رسیدن مرحله مطلوب و مورد نظر فاصله داریم که باید عنوان کنم که نیازمندیها زیاد است و همواره تاکید داریم اولیا سفیران تعلیم و تربیت دانش اموزان باشند و دستگاهها کمک کنند نواقصات آموزش وپرورش برطرف شود تا شاهد شکوفایی دانش اموزان باشیم.
مدیر آموزش وپرورش دهدشت به مناسبت پروژه مهر۹۸ و تبین رویکردهای آموزش و پرورش و معرفی اهداف و برنامه ها سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دهدشت بود.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت، علی پورک پور گفت : شعار سال تحصیلی ۹۹-۹۸ زنگ مهر مقاومت معرفی شد.
وی گفت : یکم مهرماه با حضور مسئولین و اعضای شورای اداری زنگ بازگشایی مدارس به صورت نمادین در مدرسه متوسطه شاهد دخترانه نواخته می شود.
پورک پور افزود : برای سهولت در انجام کار و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت تشکیلات ستاد پروزه مهر در پنج کارگروه از ۱۵ خرداد شروع وتا ۱۵ مهر ادامه دارد.
وی ادامه داد ؛ جلسات متعدد پروژه مهر ادامه پیدا کرد و تا رسیدن به نتیجه و آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید همه ارکان اداری و مدیران مدارس پای کار بودند .
مدیر آموزش وپرورش دهدشت روز اول مهر را یک روز ملی دانست وگفت : اول مهر خاص آموزش وپرورش نیست و همه درگیر بازگشایی مدارس هستندو بخاطر همین حساسیت میطلبد همه کمک کنند تا سال تحصیلی جدید با رویکرد تعاملی آغاز شود.
پورک پور افزود : سازماندهی از آیتم های مهم و اساسی پروژه مهر بود که بدون حاشیه به پایان رسید و اموراتی مثل نقل و انتقالات حق التدریس ها در حال انجام است.
وی گفت : با قدرت و قوت به استقبال شروع سال تحصیلی جدید می رویم به لحاظ تجهیزات تا جایی که بضاعت داشتیم و امکان داشت به مدارس تجهیزات لازم با اولویت بندی مدارس تزریق شد.
علی پورک پور گفت : کارهای زیادی انجام دادیم اما تا رسیدن مرحله مطلوب و مورد نظر فاصله داریم که باید عنوان کنم که نیازمندیها زیاد است و همواره تاکید داریم اولیا سفیران تعلیم و تربیت دانش اموزان باشند و دستگاهها کمک کنند نواقصات آموزش وپرورش برطرف شود تا شاهد شکوفایی دانش اموزان باشیم.
مدیر آموزش وپرورش در پایان گفت : امارها نشان می دهد دانش اموزان مناطق گرمسیر مستعد و پر تلاش هستند ودر کنکور امسال پدیرفته شدگان زیر رتبه هزار بواسطه درصد دانش اموزان رتبه اول استان را داشتیم و باید قدر داشته ها و ظرفیت ها خود را بدانیم.