مشاوران املاک شهر تهران به تازگی شیوه جدیدی از تبلیغات ملکی را در بازار مسکن باب کردهاند تا از این طریق سطح بازدید از فایلهای خود را در بازار خرید و فروش آپارتمان و سایر معاملات ملکی افزایش دهند. به گزارش دنیای اقتصاد، در حالیکه پیش از این تبلیغات سنتی و سپس اعلام آگهی در […]
مشاوران املاک شهر تهران به تازگی شیوه جدیدی از تبلیغات ملکی را در بازار مسکن باب کردهاند تا از این طریق سطح بازدید از فایلهای خود را در بازار خرید و فروش آپارتمان و سایر معاملات ملکی افزایش دهند.
به گزارش دنیای اقتصاد، در حالیکه پیش از این تبلیغات سنتی و سپس اعلام آگهی در سایتهای املاک دو روش مرسوم تبلیغات مشاوران املاک برای فایلهای ملکی محسوب میشد، هماکنون مشاوران املاک پایتخت روش سومی را برای تبلیغات خود انتخاب کردهاند تا بتوانند با افزایش میزان بازدید از فایلها، فروش خود را در آخرین روزهای سال افزایش دهند.
تبلیغات ملکی که هم اکنون در کانالهای شبکه اجتماعی تلگرام دیده میشود اغلب با عنوان آگهیهای زیر قیمت آپارتمانهای مسکونی در این فضای مجازی رایج شده و مشاوران املاک این روزها با مدیریت این کانالها ادعا میکنند متقاضیان میتوانند اکازیونترین فایلهای ملکی در منطقه فعالیت خود را از طریق این کانالها پیدا کنند.
اغلب این مشاوران املاک سرعت بالای فروش آپارتمانهای زیر قیمت را عاملی برای استفاده از این روش تبلیغاتی برای معرفی فایلهای به قیمت رسیده و مناسب عنوان میکنند بهطوریکه متقاضیان بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن بهترین فایلهایی که هم اکنون در اختیار همه یا تعدادی از بنگاههای مسکن در یک منطقه خاص قرار دارد، مشاهده کنند.
اغلب این کانالها در قالب تیم تخصصی مشاوران املاک هم اکنون فایلهای فروش و سایر معاملات ملکی مسکن در یک منطقه را به کاربران کانالهای شبکه اجتماعی تلگرام معرفی میکنند که به گفته آنها از این طریق نیاز کاربران به مراجعات مداوم به تعداد زیادی از بنگاههای مسکن واقع در یک منطقه را از بین میبرد.