پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1398 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 65084

در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق امور عشایر عنوان شد

مجید علیپور:در استانی مدیر شدم که خدمت به عشایر آن افتخار است

مدیرکل سابق امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اقدامات متعدد ما در زمینه های مختلف از جمله راه، آب، افزایش تعداد دام ها، افزایش گوشت قرمز و لبنیات، افزایش تعداد ماشین آلات و دیگر زیرساخت ها موجب شد تا مهاجرت معکوس داشته باشیم و بیش از ۱۲۰۰ عشایر جدید را در سامانه ثبت نام کرده ایم.

صدای جنوب:

مدیرکل سابق امور عشایر در این جلسه گفت: با همدلی و تعاملی که با همه مسولان داشتم توانستم کارهای ماندگاری که برای اولین بار اجرا شدند را پیگیری و به سرانجام برسانم.

مجید علیپور گفت: در ۷۵ ماهی که در این مسوولیت بودم توانستیم اعتبارات استان را از دو میلیارد به ۳۲ میلیارد برسانیم.

وی با مظلوم خواندن دولت تدبیر و امید گفت: با پیگیری توانستیم تسهیلات چند برابری نسبت به اوایل دولت به عشایر پرداخت کنیم که  موجب شد تا چند صد شغل ایجاد کنیم.

مدیرکل سابق امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: اقدامات متعدد ما در زمینه های مختلف از جمله راه، آب، افزایش تعداد دام ها، افزایش گوشت قرمز و لبنیات، افزایش تعداد ماشین آلات و دیگر زیرساخت ها موجب شد تا مهاجرت معکوس داشته باشیم و بیش از ۱۲۰۰ عشایر جدید را در سامانه ثبت نام کرده ایم.

علیپور که از عملکرد خود راضی بود و این رضایت را نتیجه تعامل نمایندگان و مدیران با او عنوان کرد ادامه داد: مجموعه مدیران کشوری پیشنهاد مدیریت در چندین استان را به من داده اند ولی در نهایت مدیریت در ستاد کشوری عشایر را پذیرفتم.

علیپور اما در عملی پسندیده کسانی که در رسیدن به صندلی مدیریت او تلاش کردند را از یاد نبرد و با به کار بردن صفت هایی از آنان تشکر کرد.

علیپور از موسی خادمی استاندار سابق تشکر کرد و او را یکی از نخبه های استان دانست.

وی از ستاد روحانی در استان و بخصوص رضا توفیقی و رضا عسکری تشکر ویژه کرد.

سید باقر موسوی را نیز چهره ماندگار استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و از مندنی پور و موسوی رییس اسبق جهاد کشاورزی نیز تشکر کرد.

علیپور حمایت اصلاح طلبان را نیز قدر دانست و از آنها تشکر ملموسی کرد.

مدیرکل سابق امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان استان نیز تشکر کرد و تاج گردون را اسطوره عنوان کرد؛ تشکری که البته چربش آن بیشتر برای زارعی بود و با اقرار بر بوسیدن دست او از زحمات وی نیز تشکر کرد.

علیپور خدمت به عشایر این استان را برای خود عبادت دانست و گفت: من در این سازمان یاد گرفته ام که به خودم بقبولانم که آرامش من یعنی نبود من، لذا شبانه روز از تلاش دست نمی کشیدم و با همراهی همکاران خودم شب های زیادی بود که خواب نداشتیم.

بهمن آزادی، مدیرکل جدید امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در میان انبوه تشویق عشایر حاضر در جلسه خود را فرزند عشایر دانست و تاکید کرد: در استانی مدیر شدم که خدمت به عشایر آن افتخار است.

وی خود را از طایفه بزرگ قشقایی که عشایر زیادی را  بعنوان شهید تقدیم نظام کردند معرفی داشت و اضافه کرد: خوشحالم که با حمایت نماینده ی  فهیم یعنی تاجگردون به این سمت رسیدم تا همانند عشایر استان که همواره در خط مقدم  نظام بوده اند خدمت کنم.

آزادی، عشایر را شایسته بیشترین خدمات دانست و گفت تمام تلاشم را می کنم که بیشترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

به گزارش ریواس جنوب، در کنار سالن تر و تمیز و دارای امکانات جهاد کشاورزی که فضای مناسبی برای جلسات دارد، اضافه گویی های مجری برنامه امروز که آنچنان تاخیر کننده و وقت گیر بودند که حتی اشاره های معنی دار مهمان کشوری مراسم را داشته است بدجور به ذوق می زد.

گزارش از: عظیم بنام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت