پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مهر 1395 ساعت 11:07:: شناسه خبر: 6591

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:

کشف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ درصد افزایش یافت

سرهنگ بالش زر:کشف انواع مواد مخدر در این استان در ۶ ماه نخست امسال با ۲۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم رسید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس  پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشف انواع مواد مخدر در این استان در ۶ ماه نخست امسال با ۲۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم رسید.

به گزارش صدای جنوب ،سرهنگ سعید بالش زر روز پنجشنبه افزود: افزون بر یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم از این میزان کشفیات مواد مخدر در این استان از نوع تریاک و مابقی نیز شامل حشیش و ماری جوانا بوده است.
وی بیان کرد: ۶ ماه نخست امسال نیز ۳۵ باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و متلاشی شدند که رشد ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.
وی ابراز داشت: یکهزارو ۳۰ نفر قاچاقچی نیز در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد پنج درصدی داشته است.
سرهنگ بالش زر تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ خودرو نیز در این مدت توقیف شدند.
وی ابراز داشت: بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عدد انواع قرص روان گردان نیز در مدت ۶ ماه گذشته امسال کشف و ضبط شده است.
وی یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد را در سال جاری مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر دانست و گفت: طرح گشت زنی مبارزه با مواد مخدر در طول سال تحصیلی جاری در مدارس و مراکز علمی و آموزشی استان با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت