پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1398 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 66020

خطیب جمعه چرام:باحمله موشکی سپاه پاسداران افول وحقارت امریکادرمنطقه رقم خورده است/ سردارسلیمانی بزرگترین شکست‌های راهبردی را به آمریکا وارد کرده است/انتقام سخت یعنی اخراج آمریکا از منطقه و زوال اسرائیل پلیدویعنی باید اسرائیل کابوس شهادت سلیمانی را همواره همراه داشته باشد

سلیمانی فرماندهی بود که با تفکر راهبردی خود، بزرگترین شکست‌های راهبردی را به آمریکا وارد کرده است،چرا امام خامنه‌ای، از تعبیر شهادت بزرگ استفاده کردند؟

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب از چرام،حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این مطلب که زینب کبری(س) خطاب به یزید چنین گوشزد می‌فرماید: «-‌ای یزید!‌ای دشمن خدا پسر دشمن خدا! هر چه می‌توانی نقشه بکش، تلاش کن و بکوش، به خدا سوگند یاد ما محو شدنی نیست و پیام الهی ما را هم نمی‌توانی از میان برداری!-،»،اظهار کرد: اعقاب تفکر یزید در این روزگار نیز چنین توهم داشته و دارند،
چنین توهم کرده‌اند که با ترور «حاج قاسم» و «ابومهدی» محور مقاومت را درهم شکسته‌اند، استکبار در این زمینه خطای محاسباتی کرد و ملت با شهادت در مقابل استکبار بیدار تر شده است.
امام جمعه چرام،گفت: سال ۲۰۲۰ در حالی آغاز شده که بعد از چند دهه ابرقدرتی آمریکا، برای اولین بار، ارتش آمریکا به صورت رسمی از سوی یک دولت دیگر تهدید شده و به صورت رسمی و مستقیم به دو پایگاه نظامی او حمله می شود؛ در حالیکه توان رهگیری هیچکدام از موشک ها را نداشته است.
وی،افزود: واقعیت این است که افول هژمون آمریکا آغاز شده
همانگونه که نمرود و قارون و فرعون و هامان فروپاشیده اند؛
آمریکا امروز بیش از پیش بدهی اقتصادی به بار آورده و در جنگ اقتصادی با دنیا و کشوری مثل چین کم آورده است وحالا هم که اقتدارش شکسته شده است.
خطیب جمعه چرام با اشاره به این مطلب که آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگری در جهان و در انظار ملت ها منفور است،خاطرنشان کرد: امروز کشورهای غرب آسیا که اصلی ترین پایگاه های آمریکا درون آنهاست، با آمریکا دچار مشکل شده اند،در هرکدام از این کشورها یک جریان ضدآمریکایی به راه افتاده که مهار آنها به هیچ وجه میسر نیست،سردار سلیمانی، فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم بود، منتهی نه تروریسم در حد داعش و النصره،او فرمانده مبارزه با تروریسم دولتی، آن‌هم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه بود.
وی،ادامه داد: سلیمانی فرماندهی بود که با تفکر راهبردی خود، بزرگترین شکست‌های راهبردی را به آمریکا وارد کرده است،چرا امام خامنه‌ای، از تعبیر شهادت بزرگ استفاده کردند؟ ! در این باره چند نکته گفتنی است:
برکات بزرگ و گسترده و عمیق که عظمت این خون در تطهیر فتنه‌ها و تثبیت آرمانها در ایران و منطقه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام افشار،ابراز کرد: انتقام بزرگ این شهادت بزرگ است که باید پیکر فرتوت و کثیف استکبار را بلرزاند، نباید انتقام سخت را در حدّ زدن چند موشک به چند پایگاه آمریکایی و کشتن چند سرباز مفلوک آمریکایی تقلیل داد، بلکه انتقام بزرگ و سخت از خون شهید سلیمانی یک انتقام راهبردی است،یعنی انتقامی که به اخراج آمریکا از منطقه منجر شود و زوال اسرائیل پلید را نزدیک‌تر سازد.
وی،تصریح کرد: انتقام سخت یعنی باید اسرائیل کابوس شهادت سلیمانی را همواره همراه داشته باشد،سردار شهید سلیمانی ،«توانایی اقناع» و «همراه‌‌سازی دیگر کشورها» را برای ورود به جبهه جنگ مقابله با تروریست‌ها در سوریه دارد، قاسم سلیمانی به‌عنوان نماینده ایران در سفر به مسکو طی مذاکره با پوتین رئیس جمهور روسیه توانست از ظرفیت عملیاتی روس‌ها نیز برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.
وی،تصریح کرد: در واقع شهید سلیمانی، در سفری به روسیه، به‌مدت دو ساعت و بیست دقیقه با پوتین دیدار و گفتگو کرد تا روس‌ها را قانع کند در سوریه حضور یابند،«حاج قاسم» در این سفر به پوتین تفهیم کرد که «سوریه آخرین سنگر جبهه شرق است و اگر این را از دست بدهید، غربی¬‌ها ارزشی برای شما قائل نیستند.»،سردار سلیمانی بارها، حاج اسماعیل را بعنوان جانشین خود پیشنهاد کرده است.
امام جمعه چرام،گفت: سردار قاآنی نماد تواضع، افتادگی، تهجد و توسل، تفکر راهبردی و عمل انقلابی، بیان رسا و قاطع بوده است که بیش از ده سال نزدیک‌ترین فرد به حاج قاسم، و آشنا با ایده‌ها، اندیشه‌ها، آرزوها و آرمان‌ها و تفکرات راهبردی و عملیاتی وی بوده است، سرعت و دقت حکیمانه امام خامنه‌ای در انتصاب وی بعنوان فرمانده سپاه قدس ستودنی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت