پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مهر 1395 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 6680

آیین جشن عاطفه ها در مدرسه صدیقه کبری دهدشت برگزار شد

کمک به همنوعان و دستگیری از نیاز مندان یک حرکت اسلامی و مقدس است و در فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی در جامعه می تواند تاثیرگذار باشد

پایگاه خبری صدای جنوب:

 آیین جشن عاطفه ها در مدرسه صدیقه کبری دهدشت باحضور مسئولان کهگیلویه برگزار شد.

مدیراموزش و پرورش کهگیلویه در این مراسم گفت: تقویت روحیه نیکوکاری و احسان و توجه به محرومان و مستضعفان که باید با تاسی به سیره انبیاء و اولیاء الهی و ائمه اطهار (ع) مورد توجه قرارگیرد، ازضروریات های جامعه است.

سید لطف الله فروزان افزود: در دین مبین اسلام بحث صدقه و انفاق و کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه قرارگرفته و احسان و نیکوکاری از مصادیق ایمان به خدا و نشانه های بازر تقوا معرفی شده است.

 وی بیان کردند: کمک به همنوعان و دستگیری از نیاز مندان یک حرکت اسلامی و مقدس است و در فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی در جامعه می تواند تاثیرگذار باشد

فروزان خاطر نشان کرد : برگزاری جشن عاطفه‌ها سبب می‌شود تا دانش‌آموزان در کنار تحصیل و آموزش به صورت عملی با احسان و نیکوکاری که از کارهای نیک و خیر بزرگ است، آشنا شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه نیز صبح امروز در آیین نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدرسه صدیقه کبری  دهدشت اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار مهر در انتظار همدلی و در دو مرحله اجرا شد.

امرلله فروزنده  تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح ۱۷۰ میلیون تومان از پایگاه‌های ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که ۲۰ میلیون تومان هدایای نقدی و مابقی در قالب کالا بود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس آغاز شده است گفت: در این مرحله پاکت‌های هدایای عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان تقسیم  شد.

فروزنده از حذف پایگاه‌های ثابت در مرحله دوم اجرای طرح خبر داد و افزود: ۱۲ هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌ها به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس توزیع شده است.

عکس:خدمتی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت