پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مهر 1395 ساعت 05:07:: شناسه خبر: 6824

عصر پنجشنبه انجام می شود:

تشکیل شورای اداری شهرستان کهگیلویه باحضور دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی

مشکلات مربوط به هر چهار شهرستان کهگیلویه،بهمیی،لنده وچرام بررسی و دکتر لاریجانی در جریان تمامی مشکلات ونارسایی های این حوزه انتخابی قرارمیگیرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پس از سخنرانی در کنگره سرداران , امیران و۱۸۸۰شهیدکهگیلویه وبویراحمد به همراه نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ در شورای اداری کهگیلویه حضور می یابد و مشکلات این شهرستان را از نزدیک بررسی و در جریان آنها قرارمی گیرد.

ساعتی قبل منبع نزدیک به عدل هاشمی پور نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی به صدای جنوب گفت:علی رغم اینکه دکتر لاریجانی برنامه ای برای دیدار از شهرستان های استان نداشته است اما رایزنی خوب  نماینده کهگیلویه بزرگ باعث شد تا رییس مجلس شورای اسلامی عصرپنجشنبه در شورای اداری کهگیلویه شرکت کند .

این منبع موثق افزود:مشکلات مربوط به هر چهار شهرستان کهگیلویه،بهمیی،لنده وچرام بررسی و دکتر لاریجانی در جریان تمامی مشکلات ونارسایی های این حوزه انتخابی قرارمیگیرد.

وی استفاده از ظرفیت رییس مجلس، برای حل مشکلات حوزه کهگیلویه بزرگ وتامین اعتبار طرح های مختلف را فرصتی مناسب دانست که به برکت کنگره شهدای استان نصیب مردم این دیار شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت