پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1398 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 68832

زینل زاده در همایش بزرگ اهالی چهاربیشه علیا / شگفتی جریان عبور ، خلوص است+تصاویر

به گزارش صدای جنوب، اردلان زینل زاده نامزد یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نخستین روز از تبلیغات رسمی انتخابات در همایش بزرگ اهالی روستای چهار بیشه علیا (طیبی،بهمئی‌،)سادات جلیل القدر وطایفه بر افتابی اظهار داشت:این روزها در محافل سیاسی ، در عوام مردم و شاید در خواص مردم جای سوال است و سوال […]

به گزارش صدای جنوب، اردلان زینل زاده نامزد یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نخستین روز از تبلیغات رسمی انتخابات در همایش بزرگ اهالی روستای چهار بیشه علیا (طیبی،بهمئی‌،)سادات جلیل القدر وطایفه بر افتابی اظهار داشت:این روزها در محافل سیاسی ، در عوام مردم و شاید در خواص مردم جای سوال است و سوال میکنند عبور یعنی چه.
وی گفت:شاید اذهان با خود کلمه عبور آشنایی داشته باشند، اما معانی و مفاهیم زیادی در کلمه عبور مستطر هستند.
زینل زاده افزود: کلمه عبور اتفاق نیست،کلمه عبور فرآیند هست،کلمه عبور و شعار عبور یک مفهوم است.

وی با بیان اینکه عبور مفهومی است که مردمان ما طالبش هستند،ادامه داد:طالبان مفهوم عبور کسانی هستند که فقط یک کیلومتر با پتروشیمی فاصله داشتند اما سهمی در فرصتهای پتروشیمی نداشته اند.
وی ادامه داد: طالبان عبور ممکن است در حوزه های نفت خیز زندگی کنند،دود و آلایندگی های چاههای نفت به مشامشان برسد ،انواع و اقسام بیماری این عزیزان دارند اما در زمان توزیع در فرصتهای شغلی نفت میبینیم سهمشان از همه کمتر است اینها طالبان عبور هستند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد:طالبان عبور آن روستایی باباکلانی و آبشیرینی هستند که خود را کشاورز می دانند ولی تسهیلاتی به آنها تعلق نمیگیرد، خود را دامدار میدانند ولی ۵ راس بیشتر گوسفند یا بز ندارند، عزیزانی هستند که در حوزه فرهنگ مورد بی مهری قرار گرفتند، عزیزانی هستند در حوزه باشت و بابویی که هیچ توجهی به آنها نمی شود.
زینل زاده افزود: در یک کلام پیروان عبور پیرو یک تفکر و یک اندیشه هستند، و برابری و عدالت اصلح است و هیچ تفاوتی بین ترک‌و لر و باوی و بویراحمد … و هر آن فردی که آب و خاک زندگی میکند ، وجود ندارد، نه در انتخابات بلکه بعد از انتخابات هم باید همین جور باشد.
شهردار سابق دوگنبدان ادامه داد:پیروان عبور پیروان تغییر هستند،پیروان عبور پیروانی هستند که دیده نشده اند و نخواهند شد، پیروان عبور مردمانی هستند خالص‌.

زینل زاده با اشاره به اینکه امروز ستادهای زیادی با نگاههای مختلفی بازگشایی میشوند،افزود:بعضی ها میگویند ما بوده ایم و باید باشیم،
بعضی دیگر میگویند بقیه خورده اند و الان نوبت ماست که بخوریم ما با هر دو تفکر و نگرش مشکل داریم،ما میگوییم انسانها یکسان هستند همه ما در هر آنچه در جامعه وجود دارد شریک هستیم،ما باید تغییر ایجاد کند.

وی افزود: عبور یعنی به سمت مطلوب به سمت آن چیزی که ۹۰ درصد جامعه ما طالب هستند .
زینل زاده گفت: من تعجب میکنم از اینکه در گچساران و باشت پاره ای از مردمان ما به عنوان شهروند محسوب نمی شوند، ما نگرشمان منافع جمعی است و فرقی نمیکند کسی در باباکلان ، پیچاب و چهاربیشه و … است.
این کاندیدای شاخص ادامه داد:آنچه بزرگانی همچون امیراحمد تقوی دارد خلوص بود،خلوص یعنی حرف ما خالص باشد.
زینل زاده با بیان اینکه ما گوشی نداشتیم که سیاسیون بخواهند بگیرند و بپیچانند،افزود:شگفتی من خلوص است،شگفتی در جریان عبور خلوص است که طالب این حرکت هستند.
وی در پایان گفت:ما آمده ایم با شما باشیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت