پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1398 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 68913

حجت الاسلام موحد:

درد مردم را درد خود می دانم/عزت و شرافت مردم بهمئی فروشی نیست

حجت الاسلام موحد در دومین روز تبلیغات در جمع عظیم و پرشور مردم با غیرت و همیشه در صحنه دیشموک حاضر شد و با هواداران خود از نزدیک سخن گفت.

صدای جنوب:

حجت الاسلام موحد در دومین روز تبلیغات در جمع عظیم و پرشور مردم با غیرت و همیشه در صحنه دیشموک حاضر شد و با هواداران خود از نزدیک سخن گفت.
به گزارش صدای جنوب،موحد با قدردانی از استقبال مردم دیشموک گفت:غیرت ،منش،مهمان نوازی ،شجاعت شما در دوران مختلف مثال زدنی است و این حضور نشان می دهد مردم اگاه هستند و خادمان خود را می شناسند.

حجت الاسلام موحد افزود:در ۱۶ سال نمایندگی اینجانب باید بررسی و قضاوت شود که کهگیلویه چه داشت و کجا قرار گرفته بود و پس از این دوره به کجا رسید.

موحد تاکید کرد:بیشتر روستاها حتی از ابتدایی ترین نعمت ها مثل اب بی بهره بودند از همین رو توجه به زیرساخت ها در ان دوران اولویت داشت.

وی گفت:افتخار می کنم و خداراشاکرم که مردم من را در جهت حل مشکلاتشان نقطه امیدی می دانند و این راه را که رفع کردن مشکلات شخصی مردم است همواره مدنظر داشته و بدان ادامه می دهم.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی کارهای عمومی را در تمامی دوران نمایندگی خود دارای اولویت دانست و گفت:کدام پروژه به ان دوران مربوط نمی شود.

وی اینده را روشن و امیدوار کننده دانست و گفت:مشکلات مردم این منطقه را می داند و دغدغه انها رادارد و درد مردم را درد خود می داند.

حجت الاسلام موحد تاکید کرد:عزت و غیرت مردم بهمیی با باپول فروخته نمی شود.

وی از جمله طرح های قابل پیگیری را سد بالیاب دیشموک برشمرد و گفت:در اولین فرصت و به فضل پروردگار وزیر نیرو را به این منطقه می اورم.

موحد ادامه داد:چرا بانوان دیشموکی دوباره با گذاشتن بشکه و مشک بر دوش خود اب برای اشامیدنی بیاورند اما ما در همان سالها تامین اب  را در برنامه خود قرار دادیم و بدان نیز رسیدیم.

حجت الاسلام موحد از دهبانی پور قدردانی کرد و گفت:دوست داشتم این چهره فرهنگی و علمی در انتخابات حضور داشت و در صحنه می ماند اما به تصمیم ایشان احترام میگذارم و ارزوی موفقیت برای وی دارم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت