پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1398 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 69944

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات در سلامت کامل و بدون جانبداری برگزار شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نفر فرد منتخبی که توسط مردم انتخاب شدند پاسخگوی اعتماد آنها باشند.

صدای جنوب:

حسین کلانتری در جمع خبرنگاران از دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: این انتخابات در سلامت کامل و بدون جانبداری برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دوره از انتخابات را خود مردم برگزار کردند و هیات‌های نظارت و بازرسی و اجرایی از خود مردم انتخاب شدند.

وی ضمن قدردانی از دستگاه قضایی استان در برگزاری امنیت انتخابات، گفت: امیدوارم افتخار و شکوه حضور مردم استان که بالاترین میزان مشارکت در امر انتخابات را به خود اختصاص دادند توسط رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان به کشور و دنیا منعکس شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روزهای آینده در خصوص انتخابات بیشتر صحبت خواهم کرد، گفت:   طبق اعلام وزارت کشور ۷۱ درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شرکت کردند و وزیر کشور در جمع‌بندی نتایج انتخابات به این حضور باشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره کرد.

کلانتری بیان کرد: اقبال مردم به سمت سه نفری بود که انتخاب شدند، کسانی که توسط مردم انتخاب شدند باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

کلانتری با بیان اینکه برگزار کنندگان در سرنوشت انتخابات دخالتی نداشته و ندارند، گفت: منتخبین مردم بدهکار و وامدار هیچ کسی جز مردم نیستند لذا پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت