پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اسفند 1398 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 70238

وعده صادق فرماندار لنده تحقق پیدا کرد :

آغاز عملیات اجرایی آسفالت لنده به روستای ایدنک+تصاویر

توسعه زیرساخت های شهری به خصوص توجه به مطالبات مردم و برآورده کردن آنان یکی از مهمترین وظایف مسئولان است واین در حالی است که شش ماه پیش فرماندار شهرستان لنده وعده آسفالت لنده تا روستای ایدنک را وعده بوده امروز شاهد تحقق این وعده صادق هستیم.

صدای جنوب 

توسعه زیرساخت های شهری به خصوص توجه به مطالبات مردم و برآورده کردن آنان یکی از مهمترین وظایف مسئولان است واین در حالی است که شش ماه پیش فرماندار شهرستان لنده وعده آسفالت لنده تا روستای ایدنک را وعده بوده امروز شاهد تحقق این وعده صادق هستیم.
به گزارش صدای جنوب با توجه به مبحث توسعه و داشتن تفکری توسعه ای و جهادی برای مدیران به عنوان یک اصل پیشران در جهت اعتلای فرصت های طلایی برای رسیدن به توسعه زود رس است که این تفکر جهادی امروزه به دلیل مشکلات موجود در کشور می تواند به عاملی برای موفقیت انسان ها تبدیل شود.

گاهی وقت ها مسئولان در موقعیت ها و جایگاه های اداری و حتی سیاسی خود وعده های می دهند که گاها به دلیل برخی مسائل از جمله وضعیت تحریم ها، اوضاع نابسامان اقتصادی پروژه ها و هزاران دلیل و برهان دیگر تحقق این وعده ها کمی کار را به سختی جلو خواهد برد و بعضا نیز نزد مردم شرمنده می شود.

اما در این بین برخی از مسئولان که حقیقتا دارای روحیه ای جهادی هستند تا حصول نتیجه کار دست از تلاش و کوشش نمی کشند و همین سماجت ها باعث می شود وعده های داده شده به مردم در کمترین زمان ممکن تحقق یابد و این درحالی است که فرماندار شهرستان لنده شش ماه پیش از پیگیری پروژه روشنایی ورودی شهرلنده و روکش آسفالت تا روستای ایدنک را وعده داده بود که روشنایی ورودی شهر در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری رسید و امروز نیز شاهد تحقق یکی دیگر از وعده های موسوی در خصوص آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده لنده به روستای ایدنک هستیم که اقدامی قابل تحسین از سوی شهروندان و رانندگان مسیر لنده به دهدشت است.

در همین رابطه سید خدادوست موسوی در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به اهمیت مطالبه مردم در خصوص بحث آسفالت جاده لنده به روستای ایدنک و دهدشت گفت: توسعه زیر ساخت های اساسی در حوزه های مختلف به خصوص حوزه راه یکی از مهمترین نیازمندی های شهرستان لنده است.

وی افزود: جاده لنده به روستای ایدنک و مسیر دهدشت بیش از ۱۵سال است که وضعیت نامناسبی داشته است و با پیگیری های زیاد صورت گرفته و همکاری خوب مدیرکل راهداری استان امروز شاهد آسفالت چهار کیلومتر از این مسیر تا ورودی پل روستای ایدنک خواهیم بود.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: این مطالبه از مهمترین دغدغه های مردمی در طول این سال ها بوده است که امروز به همت تلاش ها و پیگیری هیا صورت گرفته در شهرستان و استان شاهد تحقق این مطالبه هستیم .

موسوی تاکیدکرد: اعتبار این پروژه دوازده میلیاردریال و از محل اعتبارات ملی تحت عنوان روکش آسفالت لنده تا ایدنک با بهترین کیفیت در حال اجرایی است که تا پایان هفته تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با اتمام این پروژه شاهد کاهش استهلاک خودروها و کاهش دغدغه های مردمی را پس از سال ها چشم انتظاری خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان لنده گفت: این خدمت در آستانه عید نوروز هدیه ای شیرین به شهروندانی است که حقیقتا شایستگی آنان چندین برابر این خدمات است ولی در آینده خبرهای بسیار خوبی در جهت توسعه زیرساخت های شهرستان که در حال پیگیری است به اطلاع شهروندان خواهند رسید.

م

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت