پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1398 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 70415

کرونا مانع خدمت رسانی مردمی ترین وزیر دولت روحانی در لنده نشد/گزارش

کاروان خیرین نوآوران سلامت چندین ماهی است در مناطق محروم استان کهگیلویه وبویراحمد مشغول خدمات رایگان چشم پزشکی و دندانپزشکی است که امروز نیز با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان ضمن معاینه اقشار محروم شهرستان لنده اقدام به عمل های جراحی چشم دارند که این خدمت ادامه دارد.

صدای جنوب:

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان لنده با حضور در محل استقرار اتاق های عمل سیار کاروان موسسه خیریه نورآوران سلامت، عمل جراحی چشم بیماران را به صورت رایگان در این منطقه انجام میدهد.

به گزارش صدای جنوب،دکتر قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: بیش از یکصدوچهار عمل جراحی چشم به همت خیرین سلامت نورآوران صورت گرفته است و  بیش از پانصدوهفتاد  خدمت نیز به دانش آموزان نیز صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که صورت گرفته است بحث حضور خیرین نوآوران سلامت  با بیش از دو هزار و ۲۸۵معاینه چشم صورت گرفته است که عینک بیشتر این افراد نیز به صورت رایگان ارائه شده است.

وزیر اسبق بهداشت هدف از تأسیس این بنیاد را حمایت  از اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و گفت: جامعه هدف این بنیاد خیریه مناطق محروم سراسر کشور را شامل می شود.

امروز صبح و قبل از آغاز مباحث درمانی در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر سابق درمان و آموزش پزشکی ،فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری، رئیس بهزیستی، معاون فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان و عارف نیا نماینده دانشگاه علوم پزشکی حضور داشته که از حضور این تیم درمانی خیرین سلامت قدرانی کردند.

 

امام جمعه شهرستان لنده  در ادامه این جلسه گفت:حضور کاروان نوآوران سلامت در شهرستان لنده حرکت ارزشمندی است که در جهت خدمات رسانی به اقشار مختلف به خصوص محرومان صورت گرفته است.

وی افزود:حضور تیم های تخصصی چشم پزشکی و دندانپزشکی در این منطقه منشا خیر و برکت است.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:خدمات ارزشمند شما به خصوص حضور شما در این شهرستان دور افتاده نشان از عزم راسخ شما برای خدمت بی منت به مردم است.

در ادامه فرماندار لنده تصریح کرد:حضور شما در این شهرستان نشان از عزم و اراده پولادین شما در این عرصه است.

وی افزود:خدمات ارزشمند شما در دوران مسئولیت شما در دولت و امروز در شهرستان محروم ما مرهون روحیه جهادی شما و مجموعه همکاران است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:خدمت بی منت شما و مجموعه همکاران در تاریخ این مرز وبوم مانا و ماندگار خواهد بود.

براساس گزارش صدای جنوب،قاضی زاده هاشمی که از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار بود تنها دو روز پس از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۹ دی ماه ۹۷ بر اثر کشمکش با سازمان برنامه و بودجه  و شخص محمدباقر نوبخت استعفا داد و رییس جمهور نیز ۱۳ دی ماه ۹۷ بااستعفای وی از وزارت بهداشت موافقت کرد.

 

 

ویزیت رایگان بیماران چشم پزشکی توسط وزیر سابق بهداشت در لنده + تصاویر

 

ویزیت رایگان بیماران چشم پزشکی توسط وزیر سابق بهداشت در لنده + تصاویر

 

ویزیت رایگان بیماران چشم پزشکی توسط وزیر سابق بهداشت در لنده + تصاویر

 

ویزیت رایگان بیماران چشم پزشکی توسط وزیر سابق بهداشت در لنده + تصاویر

 

ویزیت رایگان بیماران چشم پزشکی توسط وزیر سابق بهداشت در لنده + تصاویر

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت