پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1399 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 71334

دهدشت تعطیل شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: چهارمین جلسه اضطراری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه با محوریت کرونا ویروس در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: چهارمین جلسه اضطراری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه با محوریت کرونا ویروس در دهدشت برگزار شد.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در سطح کشور و به تبع آن در استان و شهرستان ما چهارمین جلسه اضطراری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه با فوریت این بیماری به ریاست فرماندار شهرستان و حضور ادارات عضو در دهدشت برگزار شد.
طیب زادگان افزود: در این جلسه مقرر شد کلیه صنوف به غیر از نانوایی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها تا ۱۵ فرکردین ماه جاری تعطیل و سوپرمارکتی ها نیز به انتخاب اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت نوبتی در نقاط مختلف شهر ارائه خدمت نمایند.
وی اظهار داشت: پست غربالگری بیماری کرونا در ورودی شهرستان کهگیلویه از سمت بهبهان همچنان با تشدید شرایط کنترلی ادامه خواهد داشت و علاوه بر مسیر ورودی شهرستان، خروج خودوها نیز کنترل خواهد شد.
طیب زادگان ادامه داد: در این جلسه مقرر شد با همکاری شهرداری ها کلیه آرامستان های شهرستان تعطیل گردد و برای خاکسپاری های احتمالی محدودیت لازم با نظارت متولیان امر اعمال گردد.
طیب زادگان بیان داشت: تعطیلی کلیه تالارهای عروسی، دفاتر پیشخوان، پلیس بعلاوه ۱۰، دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و همچنین تاکید مجدد بر تعطیلی کلیه اماکن زیارتی و سیاحتی تا ۱۵ فروردین ماه امسال از دیگر مصوبات مهم این شورا می باشد.
وی در پایان ضمن تاکید بر این مهم که کلیه تصمیمات امروز شورای سلامت شهرستان با نظارت مستمر رئیس و دبیر شورا و حضور مراجع انتظامی و قضایی از یکم فرودین ماه لازم الاجرا میباشند افزود: جمع آوری سد معابر، دکه ها و دستفروشی ها و همچنین ادامه تعطیلی بازار روز دهدشت و بازارهای شب و کلیه فروشگاههای زنجیره ای مانند رفاه، افق کورش و اتکا با نظارت قوی تر و سرعت بیشتر از یکم لغایت ۱۵ فرودین ماه جاری از مصوبات مورد تاکید در جلسه امروز شورای سلامت شهرستان کهگیلویه بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت