پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1399 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 73102

محوریت مجمع خیرین سلامت استان ها برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین+سند

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی به استانداریها ابلاغ کرده است که محوریت امور کمک رسانی مردمی و خیرین در مبارزه با ویروس کرونا در هر استان با مجمع خیرین سلامت آن استان می باشد.

صدای جنوب:

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی به استانداریها ابلاغ کرده است که محوریت امور کمک رسانی مردمی و خیرین در مبارزه با ویروس کرونا در هر استان با مجمع خیرین سلامت آن استان بوده و نماینده مجمع خیرین سلامت در استان به عنوان عضوی از ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله در برابر این ویروس منحوس در هر استان این موضوع را هدایت و محوریت کند.
دکتر کیان دهراب پور رئیس مجمع خیرین سلامت  کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه اظهار داشت : مردم نوع دوست و ایثارگر هم استانی چه آنهایی که در استان هستند و چه آنهایی که در خارج از استان حضور دارند از ابتدای ایجاد این بیماری در استان، کمکهای بسبار خوب و مفیدی را جهت مبارزه با ویروس کووید-۱۹ ارائه کرده اند ولی در این بین اشکالاتی وجود دارد که با این ابلاغیه معاون محترم وزیر کشور ان شاء الله آنها برطرف خواهند شد.

دهراب پور گفت :پراکندگی کمکها و عدم تجمیع ممکن است باعث شود که نحوه توزیع این کمکها در سطح استان بطور متوازن و متعادل نبوده و در بعضی جاها هم ممکن هست افرادی در راستای نیات شخصی خودشان قدم بردارند.
و از همه اشخاص حقیقی و حقوقی و همه شرکت ها و ارگانهای غیر دولتی که قصد کمک در این را زمینه دارند درخواست کرد حتما با مجمع خیرین سلامت استان هماهنگی لازم را بعمل آورند تا نحوه کمک رسانی با هماهنگی این مجمع و دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاههای ذیربط به بهترین نحو صورت گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت