پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مهر 1395 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 7338

امام جمعه دهدشت:

عملکرد جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه قابل تقدیر است/فوریت امدادی در کاهش تلفات سوانح مؤثر است

امام جمعه دهدشت در بازدید از جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه گفت: کارهای ارزنده‌ای در جمعیت هلال‌احمر شهرستان انجام می‌شود که قابل تقدیر است.

 امام جمعه دهدشت  ظهر امروز از جمعیت هلال‌احمر دهدشت بازدید ودر دیداری صمیمانه از زحمات مدیر و پرسنل این نهاد امدادی تشکر کرد.

امام جمعه دهدشت سپس گریزی به حادثه کربلا و شهادت امام حسین (ع)زد و تصریح کرد: فلسفه قیام عاشورا بر التیام دردها و کاهش رنج‌ها در زندگی بوده سعی داشتند سختی‌ در دنیا و آخرت از دوش جوامع بشری کم شود.

وی با بیان اینکه پیروی از دستورات انبیای الهی وضعیت زندگی را بهبود می‌بخشد، افزود: پیامبر اسلام(ص) در روایتی فرمودند هر گاه مسلمانی از دیگران درخواست کمک کند کسی که بشنود و به فریادش نرسد مسلمان نیست.

حسینی درباره تلاش صادقانه پرسنل جمعیت هلال احمرخاطرنشان کرد: کار جمعیت هلال احمر پاسخگویی به ندای گرفتاران است و وظیفه خطیر و مهمی بر عهده دارند.

حجت الاسلام سید نصیرحسینی  با بیان اینکه کار این جمعیت در راستای امدادرسانی و اقدام فوری در کمک به حادثه دیدگان است اظهار داشت: خدمات امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان رضایت‌بخش است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: اگر در موقع بروز حوادث و سوانح به موقع اقدام شود تا حدودی از تلفات کاسته خواهد شد.

حسینی کمک‌های اولیه را اقدام مناسب در چنین مواقعی دانست و گفت: فوریت امدادی در کاهش تلفات سوانح مؤثر است.

وی کار در نظام اسلامی را مقدس خواند و با اشاره به خدمات جمعیت هلال‌احمر شهرستان در رسیدگی به مشکلات جامعه هدف و نیز کمک به نیازمندان افزود: بر اساس گزارش‌هایی که می‌رسد و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها کارهای ارزنده‌ای در جمعیت هلال‌احمر شهرستان انجام می‌شود که قابل تقدیر است.

حسینی باتاکیدبراینکه خدمات ارائه شده می بایست به مردم گفته شود افزود:دشمنان سعی می کنند به مردم القاکنند که برای آنها کاری انجام نمی شود و اینکه امروز خدمات جمعیت هلال احمر  کهگیلویه به شیوه های مختلف اطلاع رسانی میشود کار ارزنده ایست که باید تدوام یابد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت