پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1399 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 75164

گزارش؛

بی رغبتی بسیاری از مدیران کل در کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در جلسات استانی

هنگامی که گزینش مدیران بر اساس شایسته ‌سالاری نباشد خط کشی‌های منطقه‌ای و دخالت روشن و آشکار نمایندگان در تعیین مدیران سرنوشت‌ساز باشد همین وضعیت ادامه خواهد داشت.

صدای جنوب:

یکی از عمده دلایل محرومیت و عقب‌ماندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از قافله توسعه به رغم همه خدمات نظام جمهوری اسلامی و بودجه و اعتبارات کلانی که جهت محرومیت‌زدایی و توسعه استان هزینه شده به کم کاری و تساهل مدیران به دلیل عدم شایسته‌ سالاری در مناصب مدیریتی برمی‌گردد.

استانی که از مواهب الهی به وفور برخوردار است مخازن و معادن و ذخایر بی‌کرانی از نفت و گاز و آب در دل خود جای داده اما بی‌تدبیری مدیران در همه سال‌های اخیر موجب شده تا استان با همه تلاش‌ها و خدمات نظام همچنان در رده‌ای که دارد در بین همه استان‌های کشور درجا بزند.

هنگامی که گزینش مدیران بر اساس شایسته ‌سالاری نباشد خط کشی‌های منطقه‌ای و دخالت روشن و آشکار نمایندگان در تعیین مدیران سرنوشت‌ساز باشد همین وضعیت ادامه خواهد داشت.

برای نمونه مدیران استانی که پشت گرمی خود برای گریز از کار و تلاش را مدیون نمایندگان مجلس هستند در جلسات مهمی که در استان برگزار می‌شود یا با تاخیر حضور پیدا می‌کنند یا که اگر به جلسات می‌روند روحشان در جلسه نیست و در بسیاری از موارد خود در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند و با بهانه‌های مختلف مثل جلسه در تهران و ویدئو کنفرانس و یا هر بهانه دیگر معاون دست چندم را به جلسه می‌فرستند و نتیجه آن عدم تصمیم‌گیری درست می‌شود.

به گزارش فارس آخرین جلسه‌ای که مدیران به آن بی‌اعتنایی کردند نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان بود که باز هم مانند همیشه به حوزه فرهنگ دهن کجی شد و به جز چند مدیر بقیه در جلسه شرکت نکردند و همین داد معاون سیاسی امنیتی استاندار را درآورد.

جالب است که در این نشست میرمحمدی مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری اعلام کرد قصد ما در این نشست توزیع اعتبار میان دستگاه‌ها است وقتی در جلساتی که اعتبار توزیع می‌کنند حضور نمی‌یابند تکلیف سایر جلسات مشخص است!.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار از هر معاونی در این جلسه سوال پرسید که مدیرتان کجاست در جواب گفتند در یک جلسه ویدئو کنفرانس هستند عذرخواهی کردند و نتوانستند خودشان تشزیف بیاورند!!؟.

به گزارش فارس؛ جالب‌تر این که حدود ۵ تا ۶ نفر افراد حاضر در جلسه بهانه ویدئو کنفرانس را برای عدم حضور مدیر دستگاه عنوان کردند که موجب تعجب حضار به خصوص معاون سیاسی امنیتی استاندار شده بود که چرا مدیران این قدر هماهنگ با هم جلسه ویدئو کنفرانس دارند!؟.

معاون سایسی که به شدت از این رفتار مسوولان استانی ناراحت به نظر می‌رسید خطاب به آن‌ها گفت: چرا باید در جلساتی که خود استاندار حضور ندارد مدیران خودشان در جلسه شرکت نکند؟ مگر خودشان کی هستند که به جلسه به این مهمی نمی‌آیند الان سومین جلسه‌ای است که همین بحث می‌شود.

جمالی گفت: ممکن است از کرونا می‌ترسند که به جلسات نمی‌آیند چرا باید رئیس دانشگاه یاسوج شخصا در نشست حضور پیدا کند اما سایر مدیران افرادی دیگر را به جلسه بفرستند این راه و رسم اشتباه است این موضوع را پی‌گیری خواهم کرد و با آن‌هایی که عذر موجهی ندارند برخورد خواهد شد.

به گزارش فارس، در حالی مدیران در جلسات فرهنگی و اجتماعی شرکت نمی‌‌کنند که اکنون معضلات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی در استان وجود دارد و در همین جلسه در یک قلم از این آسیب‌ها به تعداد یک آسیب‌ اجتماعی مرگبار در استان اشاره شد که تعداد زیادی از جوانان را در سال گذشته از دست دادیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت