پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1399 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 75586

«سبد مهربانی» فروشگاه های استان برای یاری خانواده دانش آموزان نیازمند / دانش آموزانی که چشم انتظار قلب های مهربان شما هستند

سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد طی توافقی که با مدیران فروشگاه های بزرگ استان داشتند،اقدام به برپایی «سبد مهربانی» در برخی از این فروشگاه ها کرده اند.

صدای جنوب:

پس از صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه و استقبال بی نظیر مردم ایران و ارگان ها و نهادی مختلف با جاری شدن سیل مهربانی و عطوفت، خاطره‌ی خوشی را در اذهان ملت به وجود آورده است که بازتاب این اتحاد و همدلی در رسانه های بین المللی و شبکه های مجازی مردم سایر کشورها را به تحسین وا داشته است.

سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد طی توافقی که با مدیران فروشگاه های بزرگ استان داشتند،اقدام به برپایی سبد مهربانی در برخی از این فروشگاه ها کرده اند.

سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: طرح سبد مهربانی با هدف حمایت از خانواده های دانش آموز نیازمند در سراسر استان کلید خورد که با استقبال و حمایت مدیران فروشگاه های بزرگ استان قرار گرفت.

مسئول بسیج دانش آموزی در خصوص نحوه همکاری مردم در این طرح افزود: طی توافقات انجام شده، سبد مهربانی بسیج دانش آموزی در فروشگاه هایی که به این طرح پیوسته اند مستقر شده است، و مردمی که برای خرید به این فروشگاه ها مراجعه می کنند،می توانند برای حمایت از خانواده دانش آموزان نیازمند و یا خانواده های بی سرپرست، اقلامی که در حد توانشان است خریداری و در این سبدها بیاندازند.

وی ادامه داد: دانش آموزان ما به صورت روزانه در بازه های زمانی مختلف اقلام اهدایی مردم رو جمع آوری و پس از بسته بندی، بین خانواده دانش آموزان نیازمندی که از قبل شناسایی شده اند توزیع خواهد کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی ضمن تشکر از همکاری فروشگاه های استان برای پیوستن در اقدام خداپسندانه بیان کرد: تا کنون فروشگاه های بزرگی نظیر «رفاه، جانبو، خانه و کاشانه،صدرا، آلما، پاسارگاد، شهروند» به این طرح پیوسته اند و  «سبد مهربانی» در این فروشگاه ها شروع به فعالیت کرده است.

وی تصریح کرد: فروشگاه ها، هاپیر مارکت ها و سایر عزیزانی که علاقه مندند در این اقدام خیر شرکت نمایند می توانند با شماره ۰۹۳۶۷۱۵۴۳۸۹ تماس حاصل نمایند و تقاضای «سبد مهربانی» برای فروشگاه و یا مغازه خود داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت