پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1395 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 7571

رئیس اداره منابع طبیعی کهگیلویه خبرداد:

عدم اختصاص اعتبار در حوزه مدیریت بحران به آتش‌سوزی‌های کهگیلویه

هدایت الله اویزش اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون ۴۷٫۲ هکتار از مراتع و جنگل‌ها امسال طعمه حریق شد که بیشترین آتش‌سوزی‌ها و خسارت‌ها در حوزه مرتعی بوده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شورای پدافندغیرعامل کهگیلویه فرصتی پدیدآورد تا رییس اداره منابع طبیعی کهگیلویه باردیگر از همکاران خود درسایردستگاه ها به سبب عدم همکاری در مقابله با حوادث انتقادکند و از سوی دیگر خبر ازعدم وصول هیچگونه اعتباری در مورد آتش سوزی های اتفاق افتاده بدهد.

 رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه در این جلسه که وفایی مدیرکل بحران استان هم حضور داشت گفت: امسال پنج فقره آتش‌سوزی در کهگیلویه اتفاق افتاد اما تاکنون هیچ گونه اعتباری در حوزه مدیریت بحران به این آتش‌سوزی‌ها اختصاص داده نشده است.

هدایت الله اویزش اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون  ۴۷٫۲ هکتار از مراتع و جنگل‌ها امسال طعمه حریق شد که بیشترین آتش‌سوزی‌ها و خسارت‌ها در حوزه مرتعی بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه از عدم همکاری برخی دستگاه‌های اطفای حریق به هنگام آتش‌سوزی خبر داد و تصریح کرد: این اداره اطفای حریق در عرصه‌های ملی و جنگل‌ها را وظیفه ذاتی خود می‌داند اما بر اساس ماده قانونی همه دستگاه‌ها مکلف هستند امکانات و نیروهای خود را در مواقع بحران بسیج کنند.

وی هم‌چنین از اختصاص سه هکتار زمین برای احداث پایگاه اطفای حریق خبر داد و با اشاره به اینکه نظیر چنین پایگاهی در بویراحمد در حال تکمیل است افزود: اما در کهگیلویه با وجود تأمین زمین مورد نیاز هنوز هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

آویزش گفت: ۴۰۶ هزار هکتار اراضی منابع ملی در کهگیلویه وجود دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت