پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 75896

تشدید نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در چرام

نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان چرام تشدید می‌شود.

صدای جنوب:

فرماندار چرام در جلسه اضطراری شورای سلامت این شهرستان گفت: اقدامات مناسب مسئولان و همکاری مردم موجب شد که بتوانیم بیماری کرونا را تا الان در این شهرستان کنترل کنیم.
هادی فتاحی اصل افزود: با توجه به ناشناخته بودن این ویروس نیاز است که مسئولان و مردم خطر این بیماری را جدی بگیرند و بحث فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه شهرستان‌های اطراف چرام در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: چون مردم شهرستان ما به صورت روزانه با این شهرستان‌ها در ارتباط هستند هر لحظه امکان شیوع مجدد این بیماری در چرام وجود دارد و نیاز است که تلاش خود در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر کنیم.
فتاحی اصل اضافه کرد: بخش قابل توجهی از اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بر عهده مردم است که می‌طلبد شهروندان بحث فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی مسئولان را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه موارد جدید ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان به دلیل حضور در مراسمات تشییع و تدفین بوده، افزود: به همین دلیل از هر گونه تجمع و برگزاری مراسم در شهرستان جلوگیری می‌شود.
فتاحی اصل با بیان اینکه نظارت بر بازار و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی باید به صورت مستمر پایش شود، تاکید کرد: شبکه بهداشت بحث بیمار یابی را با جدیت پیگیری کند.
وی با بیان اینکه شهرداری باید درب آرامستان شهر چرام را ببندد و از هر گونه تجمع در آن جلوگیری کند، افزود: برنامه تشییع و خاکسپاری باید با مجوز و متناسب با دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.
فتاحی اصل با بیان اینکه مکان‌های گردشگری، تفریحی و ورزشی تحت هیچ شرایطی حق فعالیت ندارند، گفت: با توجه به اینکه زیارتگاه امامزاده بی بی رشیده مرکز ارتباط شهرستان کهگیلویه و چرام است باید راه ورودی آن مسدود و از هر گونه تجمع در اطراف آن جلوگیری شود.
فرماندار چرام افزود: مساجد تنها برای ادای فریضه نماز به مدت نیم ساعت باز هستند و اجرای هر گونه مراسم و تجمع در مساجد شهرستان ممنوع است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت