به گزارش خبر نگار صدای جنوب از یاسوج .محمد رضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: در راستای مشتری مداری و توجه به شرایط ویژه کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای اقتصادی آن بر بخشهای آسیب پذیر جامعه، در ماه های گذشته نسبت به پرداخت هزینه […]
به گزارش خبر نگار صدای جنوب از یاسوج .محمد رضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: در راستای مشتری مداری و توجه به شرایط ویژه کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای اقتصادی آن بر بخشهای آسیب پذیر جامعه، در ماه های گذشته نسبت به پرداخت هزینه استفاده از تلفن ثابت حداکثر مساعدت انجام شد، اما با توجه به عادی شدن نسبی شرایط و بازگشایی اکثر کسب و کارها لازم است همه مشتریان تلفن ثابت، طبق روال معمول نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام کنند.
براساس همین گزارش ، محمدرضا بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به عادی شدن نسبی شرایط پس از شیوع ویروس کرونا و بازگشایی اکثر کسب و کارها، تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور لازم است در اسرع وقت نسبت به پرداخت صورتحساب تلفن ثابت اقدام کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: مشترکین می توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و یا به روز خود، ضمن تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰ قبوض تلفن ثابت را پرداخت کنند.
وی همچنین افزود: تمام مشتریان از طریق بخش مخابرات من در وبسایت شرکت مخابرات ایران و همچنین استفاده از کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع ، ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظهای، می توانند نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند
**ربیعی**