پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1399 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 77879

آقای فرمانده! خدا قوت….

در این نوشته به نقش تعیین کننده فرمانده جوان سپاه فتح استان در قبال بحران  کرونا و  همدلی با نیازمندان و آسیب دیدگان این ویروس منحوس و اجرای رزمایش کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان  پرداخته شده است.

صدای جنوب:

«آقای فرمانده» عنوان یادداشتی از الهام دیرباز عضو تحریریه پایگاه خبری صدای جنوب است.

در این یادداشت به نقش تعیین کننده  «سردار حمیدخرمدل» فرمانده جوان سپاه فتح استان در قبال بحران  کرونا و  همدلی با نیازمندان و آسیب دیدگان این ویروس منحوس و اجرای رزمایش کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان  پرداخته شده است.

وقتی سردار حمید خرمدل مهرماه ۹۷ از بوشهر با آن سن کم عازم کهگیلویه و بویراحمد شد و مسئولیت سپاه فتح استان رابعهده گرفت کمتر کسی فکر می کرد این فرمانده جوان آنچنان موفق نشان دهد که یکی از ارکان مهم و غیرقابل انکار استان در مواجهه با بحران هایی باشد که یکی پس از دیگری اتفاق افتاد و مدیریت ارشد استان بویژه سردار جوان سربلند از آن بیرون آمدند. حمید خرمدل نمونه واقعی اعتماد نظام به مدیریت جوانان است و اگر دیروز باقری ها و همت ها در نبرد با دشمن بعثی با روحیه جوانی از کیان نظام دفاع کردند امروز هم خرمدل ها با همان روحیه و در وفاداری کامل با ولی امرمسلمین چنان بر بحران های داخلی غلبه می کنند که مایه غرور و امید مردم می شوند. سیل، زلزله و آتش سوزی و مهمتر از همه شیوع ویروس منحوس کرونا حداقل بحران هایی هستند که سپاه پاسداران و بسیجیان تحت مدیریت سردار خرمدل با برنامه ریزی کامل و مدون و البته با هماهنگی با مجموعه مدیران ارشد استان بر آنها فائق آمده اند و خدمات این مجموعه را مردم در دورترین و محروم ترین مناطق به وضوح دیده اند و مردمی بودن سپاه را بیش از هرزمان دیگری درک نموده اند.

وقتی که بحران سیل سال ۹۸ روی داد و مردم در شرایط بسیار سختی قرار گرفتند سبزپوشان سپاه با دخیل تمامی امکانات حتی از خالی کردن آب منازل مردم قبل از هر دستگاهی دریغ نکردند و پابه پای مردم با تلاش چشمگیر بر آن بحران بی سابقه غلبه نمودند. در زلزله ماه های اخیر بویژه در یاسوج نیز بسیج و سپاه خواب را ازخود دریغ و با برپایی چادر و گسیل سایر امکانات مردم را یاری کردند. در آتش سوزی های اخیر هم بویژه در خائیز و دیل این بسیجیان و پاسداران بودند که از اولین ساعات با روحیه بالای خویش ساعت ها در مقابله با آتش ایستادگی کردند و شعله های آتش را مغلوب رادمردی خود نموده و با مدیریت سردار خرمدل و هماهنگی با فرمانده محترم سپاه سردار سلامی و اعزام هلیکوپترهای آبپاش و سایر تجهیزات بر ایستادگی خاییز و سربلندی آن کمک کردند.

اما شاید برای شناخت سردار خرمدل و مردمی بودن و مدیریت  بسیجی وارش اجرای طرح کمک های مؤمنانه کافی باشد.  با شیوع ویروس منحوس کرونا در استان و توصیه رهبر معظم انقلاب در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری، طرح کمک مومنانه در استان اجرا و بیشترین کمک ها که سابقه نداشته است به نیازمندان رسید. مدیریت این طرح را فرمانده جوان سپاه فتح در تمامی شهرها و روستاها بعهده گرفت و نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا این کمک ها را دریافت نمودند. جمع آوری کمک های مردمی و همچنین هدایای دستگاه های مختلف که تقریبا در حدود یکصدهزار بسته موادغذایی و یا کمک نقدی  شد و توزیع بدون تبعیض و بهره مندی نیازمندان در همه مناطق برگ زرین دیگری از تلاش خستگی ناپذیر سردار خرمدل و مجموعه سپاه و بسیج را در اذهان عموم مردم رقم زد.

به هر حال در  این نوشته سعی شده  بخش کوچکی از مجاهدت مسئولانه سپاهیان دلاور با فرماندهی جوان خودشان سردار خرمدل بازگو شود و کلام آخر اینکه، سپاه مردمی مردمی بودن خود را بیش از هرزمانی نشان داد و باید گفت: خدا قوت آقای فرمانده جوان…..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت