پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1399 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 78258

انتقاد حجت‌الاسلام وحدانی فر از وضعیت گلزار شهدا در دهدشت /وقتی با یک تماس تلفنی مشکل چندین ساله برطرف می شود

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در بازدید از گلزار شهدا با ابراز تأسف از وضعیت موجود در این مکان فرهنگی اظهار داشت: چنین وضعی زیبنده نام شهیدان و فرهنگ این دیار نیست.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در بازدید از گلزار شهدا با ابراز تأسف از وضعیت موجود در این مکان فرهنگی اظهار داشت: چنین وضعی زیبنده نام شهیدان و فرهنگ این دیار نیست.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدشت)گفت: گلزار شهدا نماد شکل‌گیری ارزش‌های انقلاب است و ایجاد یک فضای مناسب برای حفظ این ارزش‌ها ضرورت دارد.

وحدانی‌فر افزود: شهدا مفاخر ملی هستند هر چقدر برای فضاسازی گلزار شهدا هزینه شود ارزش دارد و سرمایه‌گذاری است.

وی طی تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خواستار تسریع در بررسی مشکل برق گلزار شهدای دهدشت شد.بلافاصله بعد از این تماس رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه در محل حاضر شد و برای نصب ترانس فشار قوی برنامه‌ریزی کرد.

تابش‌نژاد گفت: کار نصب ترانس از همین هفته آغاز خواهد شد.

وحدانی‌فر در ادامه برای پیگیری مشکلات گلزار شهدا گفت: وضعیت اعتباری گلزار شهدا در کمیته برنامه‌ریزی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حفظ آرمان‌های امام و شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها یکی از مهمترین مسائل فرهنگی کشور است ، تصریح کرد: توجه به این امر می‌تواند جامعه را نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن بیمه کند.

وحدانی‌فر با بیان اینکه همه مسؤولان و دست اندرکاران امکانات را در جهت ساماندهی گلزار شهدا به کار گیرند خواستار بسترسازی لازم برای ساماندهی این مکان معنوی شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرداری و بنیاد شهید را موظف به پیگیری و رفع همه مشکلات موجود کرد و گفت: تا پایان خرداد ماه تصمیم‌های لازم برای رفع نواقص و مشکلات موجود اجرایی شود.

این مسؤول ارائه طرح جامع ساماندهی گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام و رفع خطرهای احتمالی با کار تخصصی و نظارت ویژه بر کار پیمانکار را ضروری خواند.

شهردار دهدشت در این بازید با بیان اینکه حفاظت از گلزار شهدا بعد از ساماندهی کامل وظیفه شهرداری است، گفت: کار ساماندهی گلزار کامل انجام نشد.

اسفندیار برخه افزود: برای تکمیل ساماندهی گلزار شهدا حداقل ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

 

اما براساس گزارش  صدای جنوب، ورود امام جمعه به این قضیه می‌تواند پایانی باشد بر همه وعده‌های بی‌عمل گذشته و راهگشایی مشکلاتی شود که طی این همه سال بنیاد شهید و شهرداری بی‌تفاوت از آنها گذشتند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت