پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1399 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 79553

در دیدار با مسئولان قضایی صورت گرفت:

برگشـــت۱۹هکــتار اراضـــی مـــلی به بیـــت‌المــــال +تصاویر

جمعی از کارکنان سپاه و اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری شهرستان لنده با رئیس و مسئولان قضایی این شهر دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب

امروز و به مناسبت هفته قوه قضائیه جمعی از کارکنان سپاه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با حضور در دادگستری با رئیس و مسئولان قضایی این شهر دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و همه شهدای دستگاه قضایی گفت:بر قراری امینت و عدالت اجتماعی یکی از نیازهای اساسی بشر است.

 

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا افزود: اقدامات خیلی خوب دستگاه قضایی در چندماه گذشته در معرفی اختلاس گران به مردم و برخورد های قاطع با انان و نظارت بیشتر بر عملکرد سایر دستگاه ها به خصوص در حوزه تولید و رفع موانع سد راه تولید باعث شده است تا اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی دو چندان شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: مردم به مسئولان قضایی اعتماد دارند لذا باید این اعتماد نیز در بین مردم حفظ شود که با تغییرات صورت گرفته در این قوه این مهم در حال تقویت است.

 

در ادامه نیز ایرج علیبازی با قدردانی از حضور کارکنان سپاه و تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: یکی از مهمترین اولویت دستگاه قضا بحث اجرای عدالت و امنیت پایدار برای مردم است و تمام تلاش مجموعه ما نیز بر همین اساس است.

 

وی افزود: اجرای عدالت بر اساس قوانین بدون شک بر عهده ما است و بدون شک این رسالت بسیار دشوار است که همدلی و همراهی و مشارکت سایر دستگاه ها با قوه قضائیه می تواند تسهیل کننده کارها باشد.

 

سرپرست دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از شاخص های ممتاز ما در شهرستان لنده کاهش اطاله دادرسی ها و بروز نمودن وضعیت پرونده ها است که این روند باعث رضایت مندی مراجعه کنندگان شده است.

 

وی تاکیدکرد:در حوزه صیانت از حقوق بیت المال نیز بیش از ۱۹هکتار از اراضی ملی که توسط افراد به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، به بیمت المال برگشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت