پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1399 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 80999

در خطبه های نماز جمعه لنده مطرح شد:

انتقاد امام جمعه شهرستان لنده از قطعی مکرر برق/ضعف آشکار دولت در رها کردن بازار

امام جمعه لنده با انتقاد از وضعیت قطعی مکرر برق در شهرستان لنده گفت: مشکل برق و آب شهرستان باعث نگرانی شهروندان شده است که مشکلات برق علی رغم همه تلاش های مسولان نشان از محرومیت و عدم توجه به زیرساخت ها است که انتظار داریم مسولان به میدان بیایند و نسبت به رفع مشکلات برق تلاشی مضاعف داشته باشند.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب ، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا باعث نورانیت انسان و اساس همه موفقیت های است که به تبع آن موفقیت های زیادی حاصل خواهد شد.

وی گفت: سالروز تاسیس شورای نگهبان را که حقیقتا نگهبان جمهوریت و اسلامیت ایران است را تبریک می گوییم و نگرانی و کینه توزی دشمنان از شورای نگهبان نشان از دشمنی آنان با قانون گرایی است.

امام جمعه لنده تصریح کرد:سالروز شهادت امام جواد(ع) را تسلیت می گوییم، تاریخ زندگی این امام پر است از آشوب ها و فتنه های بنی عباس است که عمیق ترین زخم کاری را به پیکره اسلام وارد می کردند.

وی تاکیدکرد: سالروز ازدواج و پیوند امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است که در این روز جوانان می تواند با فراهم کردن زمینه ازدواج آسان آنان را فراهم کنیم.

محمودی اصل گفت: هم خانواده ها می توانند تصمیمات خوبی بگیرند و هم دولت باید زمینه از دواج آسان را فراهم کند.

وی گفت: ضعف آشکار مدیریت دولتی در حوزه بازار باعث شده است تا بازار به حال خویش رها شود و بیشتر درگیر برخی حواشی شده اند، هیچ حرکت ملموسی برای رفع مشکلات از سوی دولت گرفته نمی شود و مجلس باید با تصمیم دقیق خود به مشکلات مردم باید برسند.

امام جمعه لنده گفت: بیشتر مراجع تقلید نیز به رئیس جمهور نامه زدند و وقتی وعده رفع مشکلات را دادند ولی امروز عملا از بار مسولیتی خود در حوزه بازار شانه خالی می کنند.

وی گفت: مقدم دانستن مصالح ملی بر مسائل شخصی و جناحی، اولیت دار کردن مشکلات، و تعامل با سایر قوا از مهمترین تاکیدات رهبری به نمایندگان مجلس بوده است.

محمودی اصل تاکید کرد: جامعه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و بالا رفتن آمار کرونایی در کشور ناشی از عدم توجه مردم به ماسک زدن در جامعه است.

وی گفت: نهضت تعاون و مساوات باید ادامه دار باشد چرا که کارگرهای فصلی و بی بضاعت ها چشم انتظار همت مردم برای گره گشایی است.

امام جمعه لنده گفت: انتقاد و اظهار نظرهایی است که در قرارداد ایران و چین است که پیش نویس این سند در حال تنظیم است که نگاه به شرق باید به درستی صورت گیرد که در کوتاه مدت و بلندمدت آثار و برکات ارزشمندی دارد که دشمنان به شدت در حال تخریب و جو سازی این مهم هستند که نشان از شکست تحریم ها و عدم توجه به غربی ها است که در تحلیل ها باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مشکل برق و آب شهرستان باعث نگرانی شهروندان شده است که مشکلات برق علی رغم همه تلاش های مسولان نشان از محرومیت و عدم توجه به زیرساخت ها است که انتظار داریم مسولان به میدان بیایند و نسبت به رفع مشکلات برق تلاشی مضاعف داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت