پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1399 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 81353

رییس سازمان امداد و نجات کشور: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای بروز رسانی تجهیزات امدادی کشور نیاز است

 رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: اعتباری افزون بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای بروز رسانی امکانات و تجهیزات تخصصی امداد و نجات و ناوگان امدادی زمینی و هوایی کشور نیاز است. به گزارش  خبرنگار صدای جنوب ، مهدی ولی پور روز چهارشنبه در حاشیه سفر به شهر یاسوج مرکز کهگیلویه […]

 رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: اعتباری افزون بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای بروز رسانی امکانات و تجهیزات تخصصی امداد و نجات و ناوگان امدادی زمینی و هوایی کشور نیاز است.

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب ، مهدی ولی پور روز چهارشنبه در حاشیه سفر به شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران بر ضرورت تأمین و  جذب هر چه سریعتر این میزان اعتبار تأکید کرد.

وی اظهار داشت: نیروهای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در صورت تأمین این میزان اعتبار می توانند به نحو مطلوب تری  در حوادث و سوانح مختلف حضور یافته و یاریگر مردم باشند.

ولی پور افزود: هم اینک ۲۲ فروند بالگرد در کشور آماده ارائه خدمات لازم به مردم هنگام بروز انواع حوادث و سوانح است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: چهار فروند از این تعداد بالگرد همواره نیازمند تعمیر است.

ولی پور عنوان کرد: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در صورت نیاز به استفاده از بالگرد در مواقع بروز حوادث و سوانح مختلف می  ‌تواند از بالگردهای ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده کند.

وی هدف اصلی سفر خود به شهر یاسوج را بازدید و برآورد امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر  کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

ولی پور ابراز داشت: تصمیم گیری های لازم در آینده ای نزدیک از سوی متولیان امر در تهران برای حمایت همه جانبه و تأمین امکانات و  تجهیزات مورد نیاز واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گرفته می شود.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت