پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1399 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 81376

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: توجه به حوزه‌ های نفت و گاز کهگیلویه و بویراحمد سبب اشتغال زایی و تحول استان می ‌شود/ تامین منابع مالی کلید رونق توسعه در استان

ا ستاندار کهگیلویه وبویراحمد، گفت: توجه ویژه دولت به حوزه‌ های نفت و گاز موجب ایجاد اشتغال و توسعه استان می شود. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد. کلانتری در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت شرکت نفت و گاز گچساران، طرح های در دست […]

ا ستاندار کهگیلویه وبویراحمد، گفت: توجه ویژه دولت به حوزه‌ های نفت و گاز موجب ایجاد اشتغال و توسعه استان می شود.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد.

کلانتری در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت شرکت نفت و گاز گچساران، طرح های در دست اقدام، مسائل نیروی انسانی، شرکت طرح های عمرانی، بهداشتی، ورزشی و فرهنگی در حال اجرا ارائه داد.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد نفت و گاز کشور در شهرستان ‌های گچساران و بهمئی این استان تولید می شود، عنوان کرد: گچساران بام نفتی ایران و دومین تولید کننده نفت خام در جنوب به شمار می رود.
نماینده عالی دولت در استان باتوجه به نگاه مثبت وزیر نفت به مناطق نفت خیز جنوب به خصوص کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه ویژه به استان و تخصیص اعتبارات در جهت توسعه استان شد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار، تاکید کرد: برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نفت خیز کهگیلویه و بویراحمد با همه توان کمک می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون نسبت به تمامی شهرستان های استان از جمله گچساران، بهمئی و مناطق نفت خیز هیچ کمکی را دریغ نکردیم، گفت: در شرایط کنونی نسبت به بررسی و اجرایی کردن درخواست های کارشناسی شده که توسط استاندار استان ارائه شد، دستورات  لازم و مساعد داده می شود.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد اثرات این نشست باشیم و ثمرات آن را به مردم شهید پرور و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کنیم.

*ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت