پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1399 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 81535

عضویت ریز علی های فداکار کهگیلویه در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد،‌ریزعلی های فداکاربه عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درآمدند. سید امان الله جهانبین   با اشاره  به  دعوت از نوجوانان دهدشتی  در مشارکت کننده  و مبارزه با آتش سوزی کوههای  کوهبرد  افزود  ضمن تجلیل از ایشان با اهدای هدیه ولباس […]

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد،‌ریزعلی های فداکاربه عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درآمدند.

سید امان الله جهانبین   با اشاره  به  دعوت از نوجوانان دهدشتی  در مشارکت کننده  و مبارزه با آتش سوزی کوههای  کوهبرد  افزود  ضمن تجلیل از ایشان با اهدای هدیه ولباس رسمی سازمان جوانان به جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران پیوستند واز این به بعد به عنوان اعضای سازمان جوانان این جمعیت فعالیت خواهند نمود.

وی  با بیان اینکه  در حماسه :هفته گذشته بخش های زیادی از بادام کاری های کوهبرد دهدشت دچار حریق شد  خاطر نشان کرد   این ریزعلی  های دهدشتی در  اولین فرصت  از نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست و امدادی خود را به محل وقوع این آتش سوزی رساندند.

مدیر عامل جمعیت هلال  احمر استان  اذعان کرد: در بین نیروهای مردمی برای مهار آتش نوجوانانی دیده می شدند که پیراهن های خود را از تن بیرون آورده و با خیس کردن آن اقدام به خاموش کردن آتشی کردند که بر جان بادام های بی نوای کوهبرد یورش می برند  و یاد شهید فهمیده را زنده کردند.

این نوجوانان می گویند که با مشاهده آتش  تنها فکری  که به  ذهنمان  می آمد این بود که با پیراهن هایمان مانع پیشروی آتش شویم و در نهایت با آگاهی از خطر آتش تلاشمان را برای مهار آن انجام دادیم و با ورود محیط بانان در حالی که آتش به امام زاده کوهبرد نیز رسیده بود این آتش مهار شد.

و در پایان این گزارش بی شک چنین نوجوانانی که بدون هیچ چشم داشتی چنین اقدامی را انجام دادند همه را به یاد شهید حسین فهمیده می اندازند که بدون ترس از جان خویش برای جلوگیری از پیش روی دشمن به زیر تانک می رود.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت