پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1399 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 81946

بیانیه شورای هیئت های مذهبی شهرستان لنده بمناسب سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

بمناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی شهرستان لنده بیانیه ای صادر کردند.

صدای جنوب

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار جمهوری اسلامی ایران، موضوع مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان نماد و تبلور عینی جمهوریت مورد توجه ویژه حضرت امام خمینی(ره) و سایر مسئولان کشور قرار گرفت.
نهادهای انقلابی در تلاش بودند تا به هر نحو ممکن و با فداکاری، انقلاب اسلامی را حفظ نمایند. این تلاش در تمامی امور بویژه امور تبلیغی از جمله چاپ عکس، پوستر و کتاب گرفته تا برگزاری راهپیمایی و مراسم و صدور اعلامیه و بیانیه مشاهده می گردید. هر نهاد انقلابی سعی می‌کرد تا اهداف انقلاب را تبلیغ نموده و حرکت های مردمی را سازماندهی نماید.این احساس مسئولیت تبلیغی و اینکه همه در امور تبلیغی انقلاب شرکت داشتند، گاهی اوقات منجر به ناهماهنگی و بروز مشکلات اجرایی می گردید.
تعدد دستگاهها و مراکز تبلیغی و تنوع نقش هریک در مواجهه با چالشها و رخدادهای پیش‌روی انقلابی نوپا، لزوم ایجاد هماهنگی و حفظ انسجام منطقی بین این دستگاها را بیش از پیش بر همگان روشن می‌ساخت تا اینکه با تدبیر حکیمانه و به موقع امام خمینی(ره) در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ نهادی با عنوان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل گردید.
این شورا در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در ایجاد همبستگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری مراسم و آیین‌های با صداقت و ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزشهای آن و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاستهای استکبار جهانی نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.
و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در فهرست نهادهای عمومی غیردولتی قرار گرفت
– از کارهای چشمگیری که در این نهاد (شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) شده است تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیق آقایان را بیشتر از خدای تبارک و تعالی مسئلت می‌کنم
– با هماهنگی و نظم در تبلیغات تمام دسیسه‌های دشمن خنثی می‌شود.
– . ما باید در همه امور هماهنگی را حفظ نماییم مخصوصاً هماهنگی در تبلیغات که از اهم امور است باید بیشتر حفظ شود.
– تبلیغات باید براساس معنویات باشد، معنویات اساس اسلام است. لذا تشکلات دینی ومذهبی وهئیت های مذهبی شهرستان این راروز هم به مسئولین ومتولیان در برگزاری مراسمات ملی ودیگر مراسمات تبریک وآروزی موفقعیت وسربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی راازدرگاه باریتعالی خواهانیم انشالله

علی فولادی
دبیر شورای هئیت های مذهبی شهرستان لنده وتشکلات فرهنگی ودینی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت