پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1399 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 82052

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قطعی آب ۹ ساعته در برخی از مناطق شهر مادوان

به گزارش  خبرنگار  صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی از قطعی آب شرب برخی از مناطق شهر مادوان خبر داد. مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادث گردیدن مشکل در ایستگاه پمپاژ آب بلهزار و […]

به گزارش  خبرنگار  صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی از قطعی آب شرب برخی از مناطق شهر مادوان خبر داد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادث گردیدن مشکل در ایستگاه پمپاژ آب بلهزار و لزوم رفع آن گفت؛اداره آب وفاضلاب شهر مادوان قصـد انجـام پاره ای عملیـات تعمیرات در ایستگاه پمپاژ آب مورد نظر را دارد که آب شرب منـاطق بلهزار بالا و پایین، تحقیقات هواشناسی،خیابان های امامت و شهید یوسفی از ساعت ۱۵ روز جاری ( دوشنبه )مورخ ۱۳۹۹/۵/۱۳ تا سـاعت ۲۴ امشب بمدت ۹ ساعت قطع خواهد بود.
وی افزود: ضروری است ساکنین مناطق یاد شـده تـدابیر و اقـدامات لازم را نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز وهمکاری‌های مقتضی را با امور آب وفاضـلاب شهر مادوان جهـت صرفه جوئی در مصرف آب به عمل آورند.
علی محمد غریبی تصریح کرد؛ با توجه به گرمی هوا، همکارانمان در واحد اتفاقات و عملیات اداره آبفا شهر مادوان تلاش می کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام تعمیرات و وارد مدار نمودن ایستگاه پمپاژ آب مورد نظر اقدام نمایند.

** ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت