پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1399 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 83371

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

۳۴ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه باشت و برخی مسئولان استانی و محلی۳۴ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

صدای جنوب :

با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه باشت و برخی مسئولان استانی و محلی۳۴ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

 

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها گفت: اعتبار این تعداد پروژه که اکثرا در حوزه عمرانی بوده اند، ۵۰ میلیارد تومان است.

 

وی با اشاره به اینکه فاز دوم پارک تپه باشت با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید، افزود: در مجموع تا کنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این پارک هزینه شده است و فاز سوم این پارک در آینده ساخته می شود.

 

 

کلانتری بیان کرد: کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی روستای چاه تلخ ، آسفالت و جدولگذاری روستای چم بلبل، بازارچه سرپوشیده شهید سلیمانی، فاز دوم جاده سلامت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اصلاح شبکه برق روستایی از دیگر پروژه های کلنگ زنی شده در این شهرستان بوده است.

تکمیلی //

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید 《سعید حبیبی》 در باشت دیدار کرد

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در سفر یک‌روزه به شهرستان باشت، با خانواده شهید سعید حبیبی، دیدار کرد.

 

 

 

حسین کلانتری در دیدار با خانواده شهید حبیبی با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم انقلاب است که ثمره زندگی خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردند.

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد:  مسئولان موظفند تا با خدمت رسانی به مردم، مسیر شهدا را ادامه داده و از ارزش‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کنند.

 

 

وی تکریم شهدا و خانواده های معظم آنان که با صبر و استقامت از دستاوردهای عزیزان خود حفاظت می کنند را یک وظیفه همگانی برشمرد و گفت: باید بنحوی در راه خدمت به مردم و توسعه و شکوفایی استان تلاش کنیم که شرمنده شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران نشویم.

 

کلانتری تاکید کرد: تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت