پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 شهریور 1399 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 84122

۱۵ کیلومتر جاده بین مزارع در بهمئی احداث شد

نبود جاده بین مزارع از عمده‌ترین مشکلات کشاورزان این منطقه بود که امسال این مشکل رفع شد و در صورت تامین اعتبار در سال‌های آتی دیگر جاده‌های بین مزارع در شهرستان بازگشایی می‌شوند.

صدای جنوب :

رضا راهدار بهمئی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف اجرای طرح‌های زیربنایی و خدماتی بخش کشاورزی، ۱۵ کیلومتر جاده بین مزارع در نقاط مختلف شهرستان بهمئی احداث، مرمت و بازسازی شد.

رئیس جهاد کشاوریز بهمئی گفت: با ساخت این جاده زمینه توسعه، اشتغالزایی و تولید انواع محصولات کشاورزی ۶ منطقه پُشت گچ، سیاه شیر، طلاگه، گنبد بردی، خارستان و مار شاهی در بهمئی فراهم و مشکلات بیش از ۴۰۰ کشاورز در این شهرستان رفع شده است.

راهدار بهمئی با بیان اینکه برای ساخت این جاده‌ها، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات خسارات سیل سال ۱۳۹۸ هزینه شده است، ادامه داد: به ازای هر یک هکتار زمین کشاورزی، ۱۵ تا ۲۰ متر مربع جاده بین مزارع نیاز است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این جاده همچنین مشکل حمل و عرضه محصولات بیش از ۳۰ مزرعه کشاوزی در این شهرستان رفع می‌شود.

این مسؤول، بهره‌برداری بهینه از زمین‌های شالیزاری، حمل و نقل و سهولت کار با ماشین آلات و ادوات کشاورزی، انتقال محصولات تولیدی و مدیریت مزرعه، بهبود راه‌های صعب العبور، تسریع در حمل و نقل محصولات کشاورزی و رفت وآمد کشاورزان را از جمله مزایای اجرای این طرح اعلام کرد.

وی ادامه داد: نبود جاده بین مزارع از عمده‌ترین مشکلات کشاورزان این منطقه بود که امسال این مشکل رفع شد و در صورت تامین اعتبار در سال‌های آتی دیگر جاده‌های بین مزارع در شهرستان بازگشایی می‌شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت