پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1399 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 85403

طرح همبازی برای اهدای اسباب بازی وکتاب به گودکان نیازمند در استان اجرا میشود

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

با توجه به شرایط حاصل از اپیدمی کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره پست استان مبنی بر همکاری جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها امضاء شد.

طرح همبازی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «همبازی» برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به کودکان نیازمند در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار صدای جنوببه نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد گفت: با توجه به شرایط حاصل از اپیدمی کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره پست استان مبنی بر همکاری جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها امضاء شد.
وی تصریح کرد: شور عاطفه‌های امسال به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت مساعدت ده هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته  امداد استان از ۲۲ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.
مظاهری افزود: در همین خصوص طرح «همبازی» در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل شکل‌گرفته است تا موجبات شادی دل‌های کوچک کودکان محروم و نیازمند با اهداء اسباب‌بازی و کتاب، فراهم شود.
وی تأکید کرد: در طرح همبازی از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت‌شده تا هدیه‌ای ازجمله اسباب‌بازی و یا کتاب برای کودکان نیازمند تدارک دیده و با این هدایا به یاری کودکان نیازمند بشتابند.
مظاهری با تأکید بر اینکه باجه‌های ادارات پست در سراسر استان آماده دریافت اقلام اهدایی مردم نیکوکار و ارسال آن برای کودکان نیازمند هستند، خاطرنشان کرد: از تاریخ نهم تا یازدهم مهرماه اداره کل پست استان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق دفاتر خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کرده و پس از جمع‌آوری توسط پست، کمک‌ها به کمیته امداد تحویل داده می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان به دست کودکان نیازمند برسد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، با اشاره به اینکه اولویت نیازهای دانش آموزان گوشی تلفن همراه، تبلت، نوشت‌افزار، کیف و کفش است، گفت: خیران نیکوکار می‌توانند از طریق کدهای #۱۴* و #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود برای دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.
انتهای پیام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت