پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1399 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 85615

استاندار کهگیلویه و بویراحمد :هیچ کس بدون ماسک از خانه بیرون نیاید/دورکاری کارکنان با نظر مدیران اجرا می‌شود

حسین کلانتری روز شنبه ۱۲ مهر ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: تعامل رسانه، دستگاه و متولیان با مردم زیاد است و نهادینه کردن استفاده همگانی از ماسک استان را به عنوان یک استان درخشان در مقابله با شیوع کروناویروس قرار می‌دهد.

صدای جنوب :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده همگانی از ماسک جهت پیشگیری از کروناویروس به مطالبه جدی مردم تبدیل شود و باید فرهنگ استفاده همگانی از ماسک در سطح جامعه نهادینه شود.

حسین کلانتری روز شنبه ۱۲ مهر ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: تعامل رسانه، دستگاه و متولیان با مردم زیاد است و نهادینه کردن استفاده همگانی از ماسک استان را به عنوان یک استان درخشان در مقابله با شیوع کروناویروس قرار می‌دهد.

وی اظهارکرد: مهمترین مساله در مدیریت و مقابله با کرونا را استفاده از ماسک دانست و اظهارکرد: هیچ فرد بدون ماسک نباید در معابر، خیابان‌ها و ادارات داشته باشیم و هیچ کس بدون ماسک از خانه بیرون نزند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه و تلاش مردم در پیشگیری از کروناویروس قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: تمام دستاوردهای مقابله با کرونا حاصل تلاش و همکاری آحاد مردم است و قدردان کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند، هستیم.

کلانتری بر همکاری بیش از پیش مردم در مقابله با کروناویروس با توجه به فصل سرد و بروز بیماری‌هایی مانند آنفلوآنزا و سرماخوردگی تاکید و تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه توسعه‌های زیرساختی و تجهیزاتی، ظرفیت مشخصی در بخش مقابله با کرونا دارد و نیاز است که مشارکت مردم در قطع زنجیره کرونا در فصل‌های پاییز و زمستان بیش از پیش افزایش یابد.

وی ادامه داد: هیچ کارمندی حق ندارد بدون ماسک و رعایت پروتکل‌ها به ادارات مراجعه کند و توجه نکردن به این موضوع تخلف بوده و کارمندان متخلف به دادگاه تخلفات اداری معرفی و طبق قانون برخورد می‌شود، دستگاه‌ها و اداره ای به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه ندهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به بالای ۹۰درصد برسد، عنوان کرد: تلاش بیشتر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی لازم است و دستگاه متولی اقدامات لازم را در این بخش اجرایی کنند.

کلانتری با تاکید بر برپایی گشت‌های ارشاد سلامت محله محور کرونایی، تاکید کرد: باید به شکل مناسب و عملی آگاهی بخشی‌ها شکل بگیرد و از ظرفیت‌های شهرها، بخش‌ها و روستاها استفاده شود. کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند تشویق شوند و گفت و گوی آگاهی بخشی شکل گیرد و باید بصورت میدانی ورود کنیم.

وی اظهارکرد: جلسات معارفه ها با حداقل افراد و بدون تجمع برگزار شوند اما از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ناچار هستیم با افراد کرونایی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی کنند برخورد شود، تصریح کرد: مبتلایان کرونایی استان که در سطح معابر عمومی بازار و جامعه حضور می یابند و طبق دستورالعمل‌ها قرنطینه نمی شوند شناسایی و برخورد شود.

کلانتری گفت: هیچ گونه اعزامی به مراسم اربعین حجسینی نخواهیم داشت و همچنین هیچ راهپیمایی و تجمعی در شهرها و مناطق مختلف استان نداریم.

وی در خصوص وضعیت دورکاری کارمندان ادارات استان بیان کرد: همه کارمندان دارای بیماری زمینه ای استان به دورکاری فرستاده شوند. در نظر گرفتن دورکاری برای سایر کارمندان با نظر مدیر هر دستگاه و بنا به ضرورت اجرا شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت