پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1399 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 86747

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کهگیلویه

فرماندار شهرستان کهگیلویه اقدامات نیروی انتظامی را در تامین امنیت شایسته تقدیر دانست و گفت: نیروی انتظامی با تلاش‌های شبانه‌روزی خود برای حفظ امنیت در عرصه‌های مختلف امنیت آسایش و آرامش را به مردم و قوای اجرایی کشور هدیه داده است.

صدای جنوب :

مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور اعضای شورای تامین . فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و پرسنل نیروهای انتظامی ، روسای ادارات دولتی، خانواده شهدا در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه برگزارشد.
سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه پس از عرض خیر مقدم خدمت مهمانان گزارشی از وضعیت عملکرد این شهرستان را ارائه نمودند.
در ادامه این مراسم علی‌ رضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه  با تبریک و گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر و تشکر از عملکرد نیروی انتظامی گفت: در جامعه کنونی همه مردم و اقشار مختلف به نوعی با پلیس در تماس هستند و یا از خدمات این نیرو بهره مند می شوند بنابراین نوع رفتار و گفتار کارکنان انتظامی می تواند به عنوان یک الگو معیار و میزان محسوب شود.
فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای تجلیل از بزرگمردان جان برکفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنها زمینه‌ساز استقلال سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
وی در ادامه گفت: آسایش امنیت ، سلامتی و آرامش جامعه حاصل تلاش ها ،فداکاری‌ها، ایثار و از جان گذشتگی سخت کوشانی است که با اراده آهنین و با ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی در راه ثبات امنیت در همه زمینه‌ها و پاسداری از مرزهای آبی و خاکی میهن عزیزمان فروگذار نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی در پیشگیری از جرائم و برقراری امنیت قابل تقدیر است تصریح کرد: جایگاه نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی جایگاه رفیعی است و از تقدس خاصی در بین مردم برخوردار می باشد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه اقدامات نیروی انتظامی را در تامین امنیت شایسته تقدیر دانست و گفت: نیروی انتظامی با تلاش‌های شبانه‌روزی خود برای حفظ امنیت در عرصه‌های مختلف امنیت آسایش و آرامش را به مردم و قوای اجرایی کشور هدیه داده است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی فداکارانه و پرتوان در عرصه‌های داخلی خوش می‌ درخشد بیان داشت: وظیفه ما این است که پشتیبان نیروی انتظامی باشیم و ما شاهد هستیم که این نیرو با دانش و اقتدار در همه زمینه‌ها توسعه پیدا کردند و هدف پلیس جلب رضایت مردم است و انتظار از مردم می‌رود که پلیس را در انجام مأموریت‌های خود یاری دهند.
در پایان این مراسم از خانواده ایثارگران و پرسنل پایور و وظیفه ساعی در سال ۹۹ با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت