پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1399 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 87594

۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد+تصاویر

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۵۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند این استان با همت قرارگاه خاتم انبیاء خبر داد.

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج، سردار حمید خرمدل پیش از ظهر امروز در آئین اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان اظهار داشت: سطح کمک‌های سپاه پاسداران در قالب کمک‌های مومنانه بصورت منسجم ادامه دارد.

وی افزود: در تلاش هستیم کمک‌های مومنانه سپاه پاسداران از سطح کمک‌های معیشتی فراتر برود و این کمک‌ها به مواردی نظیر تهیه جهزیه، مشارکت در ساخت مسکن، بسته‌های بهداشتی و غیره توسعه پیدا کند.

خرمدل با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از طرف سپاه پاسداران در ایام مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: سپاه پاسداران در نظر دارد که برنامه‌های خود را در زمینه مقابله با ویروس کرونا از مرحله تدافعی خارج نموده و با همکاری سایر نهادها بصورت تهاجمی با این ویروس مقابله کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این آیین ۵۰ سری جهیزیه با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا تهیه شده و بین زوج‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سردار خرمدل در پایان از توزیع یک هزار و ۴۰۰ سری دیگر جهیزیه به زوج‌های نیازمند در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در راستای محرومیت زدایی و با هدف ترویج ازدواج آسان مراسم اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند برگزار می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت