پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آبان 1399 ساعت 16:08:: شناسه خبر: 87804

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مردم را به استقبال از مرگ دعوت نکنید!

چاپخانه‌هایی که به چاپ بنر برای دعوت مردم به مراسمات اقدام می‌کنند، بصورت قاطع برخورد خواهد شد، وی حضور در مراسم های شلوغ را از استقبال از مرگ دانست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  صدای جنوب حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونا، اظهار داشت: مطابق گزارش ‌های ارائه شده از مسؤلان دانشگاه علوم پزشکی در استان قریب به ۸۰ درصد از مردم پروتکلهای بهداشتی را رعایت می‌کنند، و ۲۰ درصد در رعایت پروتکلهای بهداشتی سهل انگاری می‌کنند.

وی افزود: اصلاً قابل قبول نیست که ۲۰ درصد از افراد یا بی‌توجهی سلامت ۸۰ درصد دیگر را به خطر بیاندازند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از حضور در اجتماعات شلوغ به جد پرهیز نمایند، و با برگزارکنندگان مراسمات شلوغ عزا و عروسی، به شدت برخورد می‌شود.

کلانتری همچنین عنوان کرد: چاپخانه‌هایی که به چاپ بنر برای دعوت مردم به مراسمات اقدام می‌کنند، بصورت قاطع برخورد خواهد شد، وی حضور در مراسم های شلوغ را از استقبال از مرگ دانست.

استاندار در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا :

وی در ادامه افزود:  رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل ها در دفاتر پیش خوان، پلیس +۱۰، بانکها و ترمینالها رضایت بخش نیست.

کلانتری تصریح کرد: به کسانی که پروتکل های بهداشتی و درمانی و دستورالعملها را رعایت نمی کنند به هیچ عنوان خدمات ارائه نشود.

وی در ادامه گفت: داروخانه ها نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها دقت بیشتری داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت