پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1399 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 89466

گلایه مردم روستاهای شیخ حسین و بلدان در چرام از پوشش ضعیف اینترنت

روستاهای شیخ حسین و بلدان  با جمعیت بالغ بر دو هزار نفر خواسته ناچیزی دارند و ان سامان دادن به وضعیت اینترنت است.

صدای جنوب :

تلفن و اینترنت از نیازهای اساسی زندگی مردم است می توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی ، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساخت های مربوط به آن فراهم می شود

شیوع ویروس منحوس کرونا و به تبع  ان روی آوردن  مردم به فعالیت ها در دنیای مجازی ازجمله  استفاده از اینترنت و احساس نیاز به این فناوری در یادگیری دانش آموزان درقالب برنامه شاد اهمیت این موضوع را دوچندان نموده است.

در سال های اخیر تلاش های بسیاری در سطح شهرستان چرام در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته و چندین اپراتور فعالیت دارند که دامنه گسترش آنها ازنقاط شهری   به دورترین روستاها مثل سواری وپشته زیلایی  کشیده شده است.

رقابت اپراتورهای فعال مثل همراه اول وایرانسل در این زمینه باعث شده است تا شاهد ارائه امکاناتی بسیار خوبی و آنتن دهی مطلوب در اکثر نقاط  باشیم ولی هنوز هم نقاطی هستند که در این زمینه مشکلاتی دارند و تعجب اور اینکه روستاهایی مثل شیخ حسین و بلدان بیخ گوش مرکزشهرستان چرام ازپوشش ضعیفی برخوردارند که داد مردم رادراورده و مردم گلایه مندند.

اگر چه چرام  در زمینه زیر ساخت های مخابرات،دسترسی به اینترنت، عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاها و راه های مواصلاتی و برخی مسائل دیگر در این زمینه دچار مشکلاتی بوده اما درسالهای اخیر در این باره اهتمام زیادی گردیده است.

روستاهای شیخ حسین و بلدان   جمعیتی بالغ بر دو هزار نفری خواسته ناچیزی دارند و ان سامان دادن به وضعیت اینترنت است.

بسیاری ازمردم این دو روستا در زمینه ضعف اینترنتی از مسیولان لزوم پیگیری وبررسی فوری این موضوع راخواستارشدند که امیدواریم همه دست اندرکاران از جمله فرماندار محترم شهرستان جرام و مسئولان ذبربط باتوجه به اهمیت موضوع اقدام لازم رابعمل آورند.

صدای جنوب،دراین زمینه منتظر اقدام مسیولان و پاسخ راهگشای آنهاست…

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت