پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آذر 1399 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 89566

برقراری تردد در همه محور‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ایی از برقراری تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب ، مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ایی این استان گفت: با وجود بارش شدید برف و باران تردد عابران جاده‌ای در همه محور‌های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد بصورت روان ادامه دارد.
محمدحسین نصیری راد افزود: در پی بارش‌ها که دیشب شروع شده، امروز شاهد بارش برف در محور‌های یاسوج – شیراز، یاسوج – اقلید و یاسوج – سمیریم بودیم که با توجه با آمادگی نیرو‌ها و دستگاه‌های مستقر در راهداری‌ها و اقدام به برف روبی و ریزش برداری تردد در همه این محور‌ها ادامه دارد.
نصیری راد با بیان اینکه همه راه‌های فرعی و روستایی که شوسه هستند باز است اضافه کرد: جاده ۱۰ روستا در مناطق مارگون، لوداب، چاروسا و دیشموک که خاکی هستند به علت شدت بارش‌ها قطع شده که بعد از پایان بارش‌ها کار بازگشایی این جاده‌های روستایی در اسرع وقت شروع می‌شود.
وی از آمادگی ۲۹۰ نفر نیروی راهداری به همراه ۱۹۸ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در ۲۴ راهدارخانه ثابت و سیار مستقر در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مردم و بازگشایی را‌های استان در مواقع بارندگی خبر داد و گفت: مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
نصیری راد به مسافران و کاربران جاده ایی توصیه کرد پیش از سفر، خودروی خود را به تجهیزات گرمایشی و زنجیر چرخ تجهیزکرده و لباس گرم، نیز به همراه داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت