پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1399 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 90282

نشست شورای بانوان خیر مدرسه ساز

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در این جلسه بر تاثیر فضای مناسب و استاندارد بر فعالیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان اشاره کرد

جلسه شورای بانوان خیر مدرسه ساز برگزار شد.
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در این جلسه بر تاثیر فضای مناسب و استاندارد بر فعالیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان اشاره کرد و بیان داشت:
مدرسه ها بایستی در فضاهای مناسب و دارای ابعاد استاندارد و بر پایه نیازهای دانش آموزان ساخته شوند تا هم معلم در تدریس و هم شاگرد در یادگیری احساس رغبت و انگیزه داشته باشند و از فعالیت های خود لذت ببرند. زیرا غیراستاندارد بودن مکان های آموشی تاثیر منفی بر یادگیری دانش آموزان دارد و اگر این امکانات در مدرسه ها وجود داشته باشد، فرآیند یادگیری تکمیل می شود.
نادیا صداقت بر لزوم هم افزایی جامعه زنان در ساخت و تکمیل مدارس تاکید کرد و افزود: زنان فرهیخته، کوشا و فهیم استان ما پتانسیل بالایی در انجام کارهای گروهی و فعالیت های نیازمند هم افزایی دارند و ما باید بتوانیم از این ظرفیت در زمینه ساخت، تجهیز و زیباسازی مدارس استفاده کنیم.
وی همچنین از اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در پیشبرد کارهای جمعی و فعالیت های اجتماعی سخن گفت و اظهار داشت: بهتر است که در جلسات بعدی این کارگروه از سمن های فعال دعوت، تا از نظرات این فعالان اجتماعی در این خصوص نیز بهره مند شویم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت