پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1399 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 90416

بمناسبت روز پرستار صورت گرفت:

آئین تجلیل از پرستاران مرکز بهداشت و درمان شهرستان لنده+تصاویر

آئین تجلیل از پرستاران شهرستان لنده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار باحضور مسئولین شهرستان در مرکز بهداشت و درمان برگزار شد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده،آئین تجلیل از پرستاران شهرستان لنده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار باحضور فرماندار ، امام جمعه موقت ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و پرستاران در سالن جلسات مرکز بهداشت و درمان برگزار شد.

در ابتدا جلسه امام جمعه موقت شهرستان گفت:پرستاران نماد صبر و استقامت در جامعه بوده و حضرت زینب (س) الگویی ماندگار و سرمشقی مناسب برای زنان مسلمان ایرانی است.


وی با بیان اینکه منش و رفتار حضرت زینب (س) الگوی ماندگار و سرلوحه خدمت پرستاران است تصریح کرد: امروزه قشر پرستار، منش و رفتار این بانوی بزرگ را سرلوحه خدمت خود قرار داده و تجلیل از این قشر و قدرشناسی زحمات شبانه‌روزی آنان برای همه ما رسالتی انسانی و اسلامی است.
امام جمعه موقت لنده افزود: تلاش و مجاهدت‌های این عزیزان در مراکز درمانی مطمئناً در درگاه حق‌تعالی مانند عبادت موردقبول بوده و امید است توانسته باشیم گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنیم.

فرماندار لنده در دیدار با پرستاران بیان کرد: شیوع ویروس کرونا آزمون الهی است و از سال گذشته تمامی پرسنل کادر درمان را درگیر کرده است.

وی افزود: تمام تلاش ستاد کرونا شهرستان بر اینست که تمام دستورالعمل ها رعایت شود و دستگاه‌های اجرایی می‌بایست نسبت به حفظ سلامت مردم و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا دستورات ستاد ملی کرونا لازم را اجرا نمایند.

موسوی خاطر نشان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی پرستاران و پرسنل کادر درمان آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا کاهش یافته است و مردم نیز باید پرستاران را همراهی کرده و با دوری از اجتماع و دورهمی‌ها به کمتر شدن و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت