پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1399 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 90484

شور سازندگی گروه های جهادی در خدمت به نیازمندان +تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه لنده از حضور گروه های جهادی بسیج در یاری رساندن به خانواده نیازمند سرآسیابی در آتش سوزی روز گذشته خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، در پی آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در روستای سرآسیاب شهید کریمی از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در روز گذشته و از بین رفتن تمام اثاثیه منزل و تخریب بخشی از ساختمان این منزل مسکونی، سحرگاه امروز گروه های مختلف جهادی سپاه ناحیه لنده با حضور دواطلبانه و جهادی خود برای بازسازی این منزل مسکونی آستین همت را بالا زده و شروع به کار شدند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده صبح امروز و در بازدید از این منزل مسکونی گفت:در پی گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک باب منزل مسکونی یک خانواده ۶نفره و بی بضاعت در روستای سرآسیاب در روزگذشته و با حضور میدانی و بررسی وضعیت این منزل مسکونی در ساعات اولیه گروه های جهادی بسیج جهت تعمیر و بازسازی این منزل مسکونی بسیج شدند.

وی افزود: صبح امروز نیز بسیجیان گروه های جهادی سپاه ناحیه لنده اقدامات لازم را برای تعمیر و بازسازی این منزل مسکونی آغاز کردند که فرایند آماده سازی و تعمیر این منزل مسکونی در حال اجرا است.

روح الله ویسی تصریح کرد: باتوجه به میزان خسارت های ناشی از این آتش سوزی نیاز است شهروندان مشارکت و همکاری لازم را با گروه های جهادی جهت تکمیل و تسریع کار این منزل مسکونی داشته باشند.

وی افزود: نیاز است ادارات و نهادهای مختلف نیز در یاری رساندن به این خانواده نیازمند، همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند تا بخشی از نگرانی این خانواده در روزهای سرد زمستانی بر طرف شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت